Toon posts:

Welke gameserver hoster?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben zelf een counterstrike-speler en ben op zoek naar een goede gameserver voor mijn clan. Maar tegenwoordig zijn er een heleboel gamehosters die met een mooi verhaaltje een server proberen te verhuren. Ik heb al 3 keer een gameserver gehuurd. Steeds bij een andere hoster en elke keer was ik er niet echt tevreden mee.

Ik zelf heb deze hosters geprobeerd :
http://www.clanpoint.com = Slecht in updaten van CS, matige ping, server werd na half uur inactief uitgeschakeld, redelijke service.
http://www.i3d.nl = Veel lag en slechte service.
http://www.maxhosting.org = Had wel een goede ping voor NL-ers, maar voor buitenlanders was het een verschrikking.
Alle drie hadden ze wel een goede prijs.

Nou wilde ik wel eens van anderen horen wat hun ervaringen zijn met de gamehosters en zijn/haar servers. Of ze een :
- Goede ping hebben, ook voor buitenlanders.
- Goede kogelregistratie
- Goede prijs
- Goede service
- Extra webspace
- Server snel online
etc, etc, etc.

Laat jullie bevindingen en aanraders maar horen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ik vrees dat dit een topic gaat worden waarin veel gespammed, geflamed en afgezeken wordt... dus doe ik lekker mee :P

Neem eens een kijkje bij ons, www.spam.nl
Als je vragen hebt, gewoon even contact opnemen via mail of IRC. Ik zie onszelf als vrij flexibel, als je een eis hebt die wij standaard niet leveren, neem contact op en we proberen het op te lossen.
Korting is altijd over te onderhandelen in geval van meerdere servers en kwa ping kan ik er persoonlijk over zeggen dat het zo goed als altijd stabiel is met mijn eigen Planet ADSL verbindingkje (heb maar 1 thuis ISP, dus over de rest heb ik nog geen hardnekkige klachten gehoord)
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 19:43:

- Goede ping hebben, ook voor buitenlanders.
Persoonlijk haal ik op mijn servers een ping van rond de 15-20 wanneer hier een aardig aantal mensen over spelen, maar dit is zelf ook na te gaan
- Goede kogelregistratie
als je het hebt over CounterStrike, dan heb ik van verschillende mensen gehoord dat dit bij ons wel snor zit (zelfs voor buitenlanders als UK)
- Goede prijs
Dat ligt een beetje aan je pakket, hoe meer en hoe langer je afneemt des te meer kans op korting heb je
- Goede service
Zoals ik al zei zien wij onszelf als vrij flexibel; heb je een plan, leg het ons voor en we bespreken het
- Extra webspace
subdomeintje.games-on.nl ;)
- Server snel online
server is 24/7 online, geen afsluiting bij x minuten inactiviteit.

[ Voor 43% gewijzigd door Crash op 08-11-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik denk dat dit meer thuis hoort op www.webhostingtalk.nl. Dit wordt waarschijnlijk een verkapt spam/opsom topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:29

Copyman

Dode muis

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als mensen gewoon hun ervaring met een gamehoster hier delen dan moet het goed gaan, maar als men hier hun eigen bedrijfje gaat promoten dan heb ik er niets aan, want voor hetzelfde geld is het gelogen. Zoals ik dus al een paar keer heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:29

Copyman

Dode muis

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 20:04:
Wat zijn je ervaringen daarmee?
Ik speel voornamelijk Quake 3 Arena op die servers. De ping is er zeer goed te noemen, zowel voor de nationale als de internationale spelers. Mijn ping zit gemiddeld rond de 25.
Ik zit zo nu en dan wel op hun forum, waar verder weinig mensen klagen. De service is er ook wel goed voor zover ik weet.

Basic Package Info
» 24/7 FTP Access
» Online Control Panel
» RCON Access
» 24/7 Tech Support
» 750 Mb Mapspace
» Bandwidth Limit: No (Fair/Acceptable Use Policy)

[ Voor 17% gewijzigd door Copyman op 08-11-2004 20:08 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
Zie hierboven. Zelf even zoeken en met bedrijven contact opnemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.