Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Computergear.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan iets te bestellen bij computergear.nl.

Echter ik ken deze hele shop niet, kan nergens iets vinden over de levertijd, en heb nog van iemand ervaringen gehoord.

Het product dat ik graag wil hebben ze wel goedkoop, én op voorraad.

Iemand ervaring met deze winkel?

Ik twijfel ook tussen vooraf betalen en rembours.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
:? Waar is dit forum voor bedoeld?
In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met vraag en aanbod, pricewatch en shopsurvey te maken heeft.

Als je besluit hier een topic te openen, willen we je vragen om tussen blokhaken een tag voor de titel van je topic te zetten, zoals (bijvoorbeeld: [PW] Dubbel product ). Zo weten we meteen op welk deel van de frontpage het betrekking heeft. De gangbare tags:

[PW] - Pricewatch
[V&A] - Vraag & Aanbod
[ShS] - ShopSurvey
[Shop] - Meldingen over een shop in het algemeen, bijvoorbeeld een dubbel opgenomen shop.

Meldingen over verkeerde, onjuiste of onvoldoende onderbouwde reacties in de ShopSurvey kan je kwijt in [ShS] Meldingen - deel 2.
Dit forum is niet zozeer de bedoeling om te discusseren over shops, daarvoor bestaat de Shop Survey :)

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Osiris schreef op 08 november 2004 @ 18:22:
[...]

Dit forum is niet zozeer de bedoeling om te discusseren over shops, daarvoor bestaat de Shop Survey :)
Daar staat de shop ook in maar zonder beoordeling. Probeer google anders zou ik zeggen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Zie Osiris, hier is BZ niet voor bedoelt :)

Dit topic is gesloten.