Hallo,
ik heb vandaag m'n pakket binnengekregen (PCZaak), met daarin het volgende:
-AMD Athlon 64-Bit 3400+ BOX
-ASUS K8V SE Deluxe
De processor installeren ging best gemakkelijk, hij pastte goed in de socket, en de fan was binnen enkele seconden geinstalleerd.
Toen ik eenmaal alles had aangesloten, en de computer voor het eerst opstartte, deed mijn beeldscherm het niet. Toen ik daarna m'n boxen aansloot op het moederbord, hoorde ik al gauw "System Failed CPU Test".
Gefrusteerd, ging ik meteen naar google en GoT om daar naar oplossingen te zoeken. Ik heb gelezen dat soms de backplate van de moederbord voor problemen kon zorgen, dus heb ik het moederbord maar helemaal uit m'n kast gehaald en op zo'n anti-statisch blad gelegd (dat ik erbij kreeg). Maar dat haalde niets uit.
Wat kan het zijn? Hier zijn trouwens nog mijn specs:
Chieftec behuizing (+ 360 Watt Chieftec voeding)
AMD Athlon 64-Bit 3400+ BOX
ASUS K8V SE Deluxe
Sapphire ATI Radeon X800Pro VIVO
1024 MB DDR RAM (CL 2.5)
Ik zal het echt enorm waarderen als ik hier wat hulp zou krijgen.
Ik heb trouwens geen andere hardware om mee te testen (behalve een videokaart, maar ik kreeg daardoor geen beeld).
ik heb vandaag m'n pakket binnengekregen (PCZaak), met daarin het volgende:
-AMD Athlon 64-Bit 3400+ BOX
-ASUS K8V SE Deluxe
De processor installeren ging best gemakkelijk, hij pastte goed in de socket, en de fan was binnen enkele seconden geinstalleerd.
Toen ik eenmaal alles had aangesloten, en de computer voor het eerst opstartte, deed mijn beeldscherm het niet. Toen ik daarna m'n boxen aansloot op het moederbord, hoorde ik al gauw "System Failed CPU Test".
Gefrusteerd, ging ik meteen naar google en GoT om daar naar oplossingen te zoeken. Ik heb gelezen dat soms de backplate van de moederbord voor problemen kon zorgen, dus heb ik het moederbord maar helemaal uit m'n kast gehaald en op zo'n anti-statisch blad gelegd (dat ik erbij kreeg). Maar dat haalde niets uit.
Wat kan het zijn? Hier zijn trouwens nog mijn specs:
Chieftec behuizing (+ 360 Watt Chieftec voeding)
AMD Athlon 64-Bit 3400+ BOX
ASUS K8V SE Deluxe
Sapphire ATI Radeon X800Pro VIVO
1024 MB DDR RAM (CL 2.5)
Ik zal het echt enorm waarderen als ik hier wat hulp zou krijgen.
Ik heb trouwens geen andere hardware om mee te testen (behalve een videokaart, maar ik kreeg daardoor geen beeld).