Toon posts:

[XP] Uitklap vensters in start menu en in bijvoorbeeld word

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Misschien is het een heel simpel vraagje en heel makkelijk in te stellen, alleen ik kan het niet vinden. Het gaat over dat je eerst in bijvoorbeeld het start menu op een dubbelpijltje moet klikken voordat je alle snelkoppelingen in de progammalijst te zien krijgt. Ook in word is dit vervelend. Ga je naar bestand. Krijg je eerst een heel klein lijstje met opties. Je moet dan eerst op dat pijltje klikken voordat alles te voorschijn komt.
Graag zou ik dit direct in 1 keer willen zien. Zonder steeds op dat pijltje te moeten klikken.

Groeten van mij

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

Start menu properties, persoonlijke menu's gebruiken uitschakelen. :D
In office iets soortgelijks.
En anders: G00GL3 en gij zult vinden

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:05

Cyphax

Moderator LNX
Windows: Start -> settings -> Taskbar & start menu en dan in tabblad Start Menu op Customize drukken (voor Classic weergave), en dan de onderste optie Use Personalized Menus uitvinken.
In Word klik je met de rechtermuisknop op een taskbar, kies je Customize en vink je in tabblad Options Always show full menus aan.

En dan heb je natuurlijk alles in het Nederlands :P

Saved by the buoyancy of citrus

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58
Hallo Datron,

Hier op got verwachten we altijd dat je een beetje eigen resarch doet voordat je een topic start. In jou geval zie ik hier niks van terug in de startpost, mischien is het handig dat je de faq nog eens doorleest. Verder had je het ook kunden via google: http://www.google.nl/sear...en&btnG=Google+zoeken&lr= .

Dit topic is gesloten.