Hoi,
ik heb een probleem met mijn zelfgemaakt webshop.
bij 'bijna' iedereen draait deze goed. maar bij een paar mensen niet.
ik beschik zelf niet over een pc waar mijn webshop niet op werkt dus ik moet telkens vragen of zij het wil testen voor mij.
Dit is zoals hij werkt:
hij laat een lijst met producten zien, als iemand een product wilt hebben drukken ze op een link :
dan word een andere pagina geopend waar een tijdelijk tabel word gemaakt (mySQL) daar word het prodcut in gezet.
daarna gaan we naar de winkelwagen toe. deze laat het gekozen product zien.
nu dacht ik eerst dat het aan het aanmaken van de tijdelijke tabel lag.
deze heet namelijk "Tbl_Tmp_" & session.sessionid
toen heb ik dit veranderd dat hij geen tabel aanmaakt maar alles in 1 vaste tabel zet, maar dit werkt dus ook niet.
ik snap er helemaal niks van, er gebeurt helemaal niks vreemd in de pagina's hij maakt geen gebruik van cookies alleen van ASP session's.
zou het kunnen zijn dat iemand via de Internet Explorer de Sessions kan uitschakelen?!?
ik heb een probleem met mijn zelfgemaakt webshop.
bij 'bijna' iedereen draait deze goed. maar bij een paar mensen niet.
ik beschik zelf niet over een pc waar mijn webshop niet op werkt dus ik moet telkens vragen of zij het wil testen voor mij.
Dit is zoals hij werkt:
hij laat een lijst met producten zien, als iemand een product wilt hebben drukken ze op een link :
code:
1
| <input type="image" border="0" src="images/in_winkelwagen.gif" onClick="document.forms['frm1'].submit();"> |
dan word een andere pagina geopend waar een tijdelijk tabel word gemaakt (mySQL) daar word het prodcut in gezet.
daarna gaan we naar de winkelwagen toe. deze laat het gekozen product zien.
nu dacht ik eerst dat het aan het aanmaken van de tijdelijke tabel lag.
deze heet namelijk "Tbl_Tmp_" & session.sessionid
toen heb ik dit veranderd dat hij geen tabel aanmaakt maar alles in 1 vaste tabel zet, maar dit werkt dus ook niet.
ik snap er helemaal niks van, er gebeurt helemaal niks vreemd in de pagina's hij maakt geen gebruik van cookies alleen van ASP session's.
zou het kunnen zijn dat iemand via de Internet Explorer de Sessions kan uitschakelen?!?