[xp]Rollercoaster Tycoon 3, loopt vast, savedata corrupt

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:06

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Hej, ik ben nu totaaaaaal niet in een goede stemming, ma goed.
Ik ben met RCT3 bezig geweets, en heb na heeel wat uurtjes werk, een GIGANTISCH pretpark gemaakt, met alles er op en eraan, bosjes, verlichting, mooie attracties, vuurwerk, alles!

Maarrrrr..... zucht :(:S:S Na al die uren werk, wou ik een entrance erbij maken, voor een bepaalde attractie, en toen klapte hij terug naar windows, en kreeg ik het venster verzenden en niet verzenden. Dus ik het spel weer opstarten. level weer geladen, alles prima prima prima, ik voeg een ander ding toe, bam weer die foutmelding. ik weer terug naar het spel, opgeslagen, ik voeg wat toe, bam weer die foutmelding, en sinds die tijd, is m'n savedata corrupt, ofwel....

Al die uren werk, inspanning, tekenen, etc... VOOR NIETS!!!!!! Continue krijg ik nu die foutmelding, en ook bij m'n broer z'n pc, loopt het spel vast.....

Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen? Want ik heb zin om m'n pc in ut diep te gooien, met die fucking atari erbij! Ongelooflijk, zoooooo veel werk, in 1x naar de vaantjes :S:S:S

Cya, leon :( :( :( :( :( :( :(

Professioneel Heftruck Syndroom

Verwijderd

is hij niet op een 1 of andere manier read-only geworden, kijk dat ff na

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:06

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Neej.... echt shit, waarschijnlijkj heb ik hem net opgeslagen, toen ie te te groot was :S en nu kan ik dus weer helemaal over nieuw beginnen :s

Professioneel Heftruck Syndroom