[recover my files] saven lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Elquinto
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-07 12:47
ik heb met 'recover my files' flink wat oude bestanden van een geformateerde partitie terug gehaald (deed hij 14 uur over). Dus ik zoek de bestanden op die ik terug wil hebben selecteer ze en probeer ze op te slaan, maar zodra ik op opslaan druk verdwijnen alle vinkjes en zegt ie 'saving of files completed' terwijl hij ten eerste niet eens heeft gevraagd waarnaar toe gesaved moet worden en ten tweede duurt het maar 1 nano seconde.

het is recover my files 2.52, de data die ik terug moet hebben behoren toe aan info select dus het is van belang dat dit zo snel mogelijk word herstelt, nog een dag scannen is erg vervelend. iemand idee wat mischien ik fout doe of het prog?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je hebt wel de gekochte versie gebruikt en niet een shareware of gekraakte versie? In die laatste twee gevallen heb je waarschijnlijk pech en zul je het moeten kopen opnieuw moeten beginnen met scannen :X

ALternatief zijn andere programma's zoals GetDataBack kopen; zie de SA of Opslagmedia & I/O Controllers FAQ voor tips :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Elquinto
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-07 12:47
uuh ja, 1 van de 2 laatste gevallen :X Maar het vreemde is dat waneer ik alles geselecteer hij vrolijk alles gaat saven. maar dan ook echt alles.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Lijkt me toch ook geen probleem? Zolang het maar naar een andere schijf gaat dan degene die is geformatteerd maar dat spreekt voor zich.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)