Ik wil graag de G4 Quicksilver met GeForce MX2 videokaart graag op een beamer kunnen aansluiten. Nu zitten er 2 poorten op de GeForce kaart; 1x DVI en 1xVGA. Zijn er verloopstukjes om de DVI-poort om te zetten naar een s-video of svhs(RCA)? Voor de G5 heeft Apple een verloopadapter van DVI naar video maar deze is volgens mij niet geschikt voor een G4.
Een beetje beamer heeft toch een VGA aansluiting?
Anders zul je een andere videokaart moeten kopen met s-video of RCA aansluiting; Ati heeft ze iig.
Anders zul je een andere videokaart moeten kopen met s-video of RCA aansluiting; Ati heeft ze iig.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dat klopt ja. De meeste beamers hebben een VGA-aansluiting. Het probleem is dat in de clubs waar ik dan kom de VGA-kabel niet lang genoeg is. Ik heb toch zeker 10 tot 15 meter VGA-kabel nodig.
Ik doe wel is visuals op feesten en ik heb 50 meter kabel op me beamer (1024x768 ding).Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 16:05:
Dat klopt ja. De meeste beamers hebben een VGA-aansluiting. Het probleem is dat in de clubs waar ik dan kom de VGA-kabel niet lang genoeg is. Ik heb toch zeker 10 tot 15 meter VGA-kabel nodig.
Als je een goede kabel koopt (kost wel een euro of 75) dan heb je geen last van interferentie en werkt het perfect!
BTW: Doe ik ook met een G4 QS
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
En welke videokaart gebruik jij daarvoor? Is de GeForce 2 MX hier geschikt voor? Ik werk op dit moment met een PC met een Matrox G450 Dualhead en dat werkt altijd perfect en zonder problemen. Ik wil graag ook de Mac hierbij gaan gebruiken maar weet nog niet hoe het precies werkt want m'n Mac heeft (nog) geen dualhead.