Probleem FastTrack Controller

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:18
Mijn Computer wilt niet meer opstarten, voorheen stond er WinXP op.
Toen ik de pc aanzette kreeg ik de volgende foutmelding

' no drive attached to fasttrack controller the bios is not installed '

Nou heb ik de search gezocht en heb hier en daar wat rond zitten kijken maar daar kwam ik niet echt verder mee, de link hieronder kwam het meeste overeen met mijn probleem..

Probleem met Fasttrack Controller

Wanneer ik een xp-bootable cd erin doe, en hem dus wil opstarten, loopt hij halverwege het laden van de cd vast, krijg ik zwart beeld en kan ik de pc resetten.
*ik wou windows opnieuw installeren omdat hij niet meer opstartte.

Heeft iemand enig idee?!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kijk eens in de FAQ. Staat iets over RAID controllers icm XP. Dikke kans dat daar het problem ligt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:18
The_Eagle schreef op 08 november 2004 @ 14:47:
Kijk eens in de FAQ. Staat iets over RAID controllers icm XP. Dikke kans dat daar het problem ligt :)
Gewoon de FAQ die sticky is in PMG? search vind er niet echt veel daar :s

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat is geen foutmelding, maar gewoon een mededeling :) Je hebt geen schijven aangesloten op de Fasttrak controller. Het is daarom zinloos om de Fasttrak BIOS te laden om de schijven te aansturen. Mocht je daarop wel een HDD hebben zitten, ga na of deze dan wel niet goed is aangekoppeld.

De Search en Google leveren anders een hoop resultaten hierover:
[search=no drive attached to fasttrack controller the bios is not installed]
[google=no drive attached to fasttrack controller the bios is not installed]

Verder is dit géén PMG probleem, maar een OM probleem. Het staat dan wel niet in de FAQ aldaar, simpelweg om de reden dat je de gegeven boodschap -of foutmelding, zo je het wilt, ook al zit er nergens "error" in de boodschap- gewoon in de Search/Google kan invoeren.

[ Voor 33% gewijzigd door BalusC op 08-11-2004 15:22 ]

Dit topic is gesloten.