MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Waarom kun je niet verder? Volgensmij heb je niets aan bovenstaande howto, dat probleem heb je volgensmij helemaal niet.m0n0 schreef op 08 november 2004 @ 14:50:
ja maar dat is em juist , ik kan niet verder en hij doet het niet als plug and play switch
Verwijderd
Waar kom je precies niet op verder?m0n0 schreef op 08 november 2004 @ 14:50:
ja maar dat is em juist , ik kan niet verder en hij doet het niet als plug and play switch
Als die config.text er niet is dan zou hij eigenlijk geen configuratie moeten hebben, en dus opstarten met een default config.
Loop je tegen een password aan bij het normaal opstarten?
Ik weet even niet meer of je bij deze switches ook misschien nog iets met een configuratie register kunt (zoals bij IOS routers) om het laden van de config over te slaan. Zou ik even naar moeten kijken dan, heb hier alleen niet zo'n switch bij de hand, thuis wel.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Is gratis te downloaden op http://www.cisco.com/public/sw-center/lan/cat2900XL.shtml
Pak de .tar als je webmanagement wilt hebben. De upgradeinstructies staan in de Release Notes: http://www.cisco.com/univ...uct/lan/c2900xl/index.htm
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
dus als je even zo vriendelijk wilt zijn en mij de tar sturen ?
kan ook nog ios 12 voor 4550-M gebruiken
[ Voor 66% gewijzigd door Lagune op 08-11-2004 21:47 ]
Als je op MSN komt wil ik die van de 2900XL wel sturen (ik kan nu even niet e-mailen).
[ Voor 110% gewijzigd door FatalError op 08-11-2004 22:14 ]
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Bedankt voor de Tip !!
cco account is volgens mij niet gratis ? maar je kan bij die tar download anonymous met je email adres opgeven.
[ Voor 33% gewijzigd door Lagune op 09-11-2004 00:02 ]