Gezocht: Programma om Video en Audio te mixen

Pagina: 1
Acties:

• Renetjuh
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een (professioneel) programma waarmee ik audiobestanden kan afspelen (via twee onafhankelijke kanalen, dus bijv. via 2 geluidskaarten). Dit moet iets zijn in de lijn van Traktor, BPM Studio, Mixmeister e.d.

Maar wat deze programma's niet kunnen (m.u.v. Mixmeister) is videobestanden afspelen. Ik wil namelijk naast muziekbestanden ook filmpjes/video af kunnen spelen op dezelfde manier als de muziekbestanden. Het liefst wil ik dat deze videobestanden te koppelen zijn aan de audiobestanden, zodat ik niet steeds de juiste filmpjes bij mijn muziek moet gaan zoeken :)

Ik heb Mixmeister Pro geprobeerd, maar deze werkt met een soort van tijdlijn waarin ik alle bestanden neer moet zetten terwijl ik op zoek ben naar een (professioneel) programma waarmee ik interactief (zoals bijv. Traktor) een combinatie van video en audio naadloos kan afspelen.

Kent iemand misschien zo'n soort programma?

B.v.d. :)

• Cardinal
  • Laatst online: 19:20
Adobe Premier Pro :?

Ik denk dat dit meer een google vraag is in combaninatie met een heleboel reviews lezen en het afstemmen van je eigen eisen. Nu komt er een opsom-topic waarin iedereen een willekeurig programma noemt die hij/zij fijn vind om mee te werken.

Het probleem is dat niemand exact je eigen eisen weet. want elk programma heeft zijn eigen voor- en nadelen.

• Renetjuh
  • Niet online
Nou, ik heb me al suf gezocht op Google etc. maar ik kan helemaal niks vinden helaas, dus hoop dat iemand hier me een richting op kan wijzen.

De voornaamste eis is eigenlijk dat het programma realtime gebruikt kan worden, dus niet al Premiere waarbij ik iets maak en dit moet renderen of iets dergelijks. Ik wil het programma gebruiken om realtime video en audio te mixen (soort combinatie tussen een videojockey programma en een diskjockey programma).

Hoop dat iemand een beetje begrijpt welke richting ik op wil... :)

• Renetjuh
  • Niet online
Niemand een suggestie? :'(