Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128322

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net nieuwe deskopset gekocht, nl: Logitech® Cordless Desktop® LX 700

Deze muis zit hierbij:
Logitech® Cordless Click!™ Plus Rechargeable Optical Mouse.
http://www.logitech.com/lang/images/0/4959.jpg
http://www.logitech.com/i...D=9438&ad=emea_lghp_nov04

Probleem is dat ik bij snelle bewegingen vetraging heb :'( . Meestal staat hij dan gewoon stil. Bij games is dit zeker irritant!! Ik heb al een mousefix van 1kb geinstalleerd, geen verandering. Nu heb ik op google, dit forum en nog een forum gezocht/gevraagd naar oplossingen voor dit probleem. Ik heb niets kunnen vinden. Mijn vraag is dus ook of jullie me hierbij kunnen helpen. Nu kan ik wel een dikke sens gebruiken bij shooters maar dat werkt niet.

Ik had mx510, nergens last van, geen vertragingen/haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125539

je hebt ook allerlaatste drivers van de website afgehaald? misschien proberen de muis in een (andere) USB poort te drukken?

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd. Hij kan niet op usb. Gaat via basisstation 1 kabel naar usb en 1 naar ps2. ps2 = muis. Misschien worden er ook gegevens van de muis via usb verstuurd, dat weet ik niet. Zal ff op andere zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:03
Anoniem: 128322 schreef op 08 november 2004 @ 14:28:
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd. Hij kan niet op usb. Gaat via basisstation 1 kabel naar usb en 1 naar ps2. ps2 = muis. Misschien worden er ook gegevens van de muis via usb verstuurd, dat weet ik niet. Zal ff op andere zetten.
er staat op de site van Logitech bij de vereisten van de LX700
Systeemvereisten

IBM-compatibele pc
Windows 98SE, Windows ME, Windows 2000 of Windows XP
1 USB-poort of 2 PS/2-poorten
Cd-rom-drive
als ik dat zo lees moet je m alleen op de USB poort doen zowiezo, nu heb je de muis dus dubbelop aangesloten zeg maar.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125539

yup.. lijkt er indd op dat je de apparaten dubbelop hebt aangesloten.. vinden ze niet zo fijn :) aangezien hij dan van de muis naar usb en ps2 moet versturen, steeds dezelfde informatie, dan moeten de poorten op elkaar wachten voor het erzenden van het volgende pakketje informatie. dus dan krijg je haperingen.

zie het als dikke pudding :9 door een (te) kleine trechter, moet je steeds ff wachte voordat je weer bij kan giete ;)

succes ermeej :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Laat t please nog ff weten of het nu wel goed gaat, aangezien ik zelf van plan ben deze desktop morgen ook te kopen, en ik ook wel veel fps games doe.

En hoe bevalt de muis ten opzichte van de mx510? hij is wel wat zwaarder dan die mx510, maar is dat hinderlijk in t gebruik bij spellen enzo, of merk je maar weinig verschil?

[ Voor 8% gewijzigd door Turismo op 08-11-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok zal nog ff iets beter schetsen

De muis kan alleen maar op ps2. Deze kan dus helemaal niet op usb. Het toetsenbord heb ik zowel op ps2 als op usb aangesloten gehad, bij beide heb ik problemen met de muis. Hij werkt wel goed die muis, het probleem ligt bij snelle bewegingen. Als ik bv venster wil sluiten beweeg ik muis snel naar rechtsboven, dan blijft hij gewoon stil staan. Bij CS kan ik niet snel aimen wanneer er iemand achter me staat. Ik heb em dus op verschillende manieren aangesloten (usb2.0&usb1.0&ps2) Muis is volledig opgeladen. Nieuwste drivers. Mousefix van 1kb in reg gegooid. Over het algemeen wel redelijk muisje. Heb spijt dat ik draadloze mx niet gekocht heb. Ik heb bij toms hardware guide recensies gelezen over de draadloze LX setjes. De lx700 komt echt wel goed naar voren http://www20.tomshardware.com/consumer/20041029/index.html), maar in praktijk suckt hij!!!! tot nu toe dan.. :)

|:( :r :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Anoniem: 128322 schreef op 08 november 2004 @ 17:53:
Ok zal nog ff iets beter schetsen

De muis kan alleen maar op ps2. Deze kan dus helemaal niet op usb. Het toetsenbord heb ik zowel op ps2 als op usb aangesloten gehad, bij beide heb ik problemen met de muis. Hij werkt wel goed die muis, het probleem ligt bij snelle bewegingen. Als ik bv venster wil sluiten beweeg ik muis snel naar rechtsboven, dan blijft hij gewoon stil staan. Bij CS kan ik niet snel aimen wanneer er iemand achter me staat. Ik heb em dus op verschillende manieren aangesloten (usb2.0&usb1.0&ps2) Muis is volledig opgeladen. Nieuwste drivers. Mousefix van 1kb in reg gegooid. Over het algemeen wel redelijk muisje. Heb spijt dat ik draadloze mx niet gekocht heb. Ik heb bij toms hardware guide recensies gelezen over de draadloze LX setjes. De lx700 komt echt wel goed naar voren http://www20.tomshardware.com/consumer/20041029/index.html), maar in praktijk suckt hij!!!! tot nu toe dan.. :)

|:( :r :O
Ja maar wat ik begrijp is dat je alleen dus de USB aansluiting moet aansluiten, die zou de draadloze verbinding voor zowel de muis als tobo moeten regelen, en die ps2 die hangt er dan los bij.

Die USB naar PS2 adapter is dan bedoelt voor het toetstenbord, voor mensen die geen USB aansluiting hebben.

Dus zoals de site van logitech ook zegt, alleen USB of 2x PS2 maar niet USB en PS2 wat jij volgens mij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ze werken inderdaad beide op 1 usb :)

Maar, die muis vertoont nog steeds dezelfde problemen...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

Behind_You

Kijk altijd achter je

Ik heb ook de lx700 en niks dan lof over dit setje. Muis reageert net zo snel als een muis met draad. Heb niks speciaals geinstalleerd, gewoon de drivers van de cd.

Maar ligt het mischien niet aan je muismat oid, of de afstand van de muis tot de ontvanger?

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok, als jij heel snel heen en weer beweegt gaat hij dan stil staan in je beeld (nja klein beetje bewegen)???

ligt niet aan afstand, muismat etc... :)

verpakking was ook al eerder open geweest

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 128322 op 09-11-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

Behind_You

Kijk altijd achter je

Mijn muis reageert net zo snel als m'n vorige bedrade muis (microsoft basic optical), dus nul komma nul haperingen.

Maar ik zat daarnet die review te lezen van tomshardware.com te lezen en daar kwamen ze met een programma'tje aanzetten om de refreshrate te bekijken van je muis (mouserate.zip). Bij mij komt er dan gemiddeld iets van 120 hz uit.

Ik weet niet wat er bij jou uitkomt?

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als ik rustig beweeg zit ik 123/124 gemiddeld. Zodra ik snel ga bewegen zakt hij af...

Kan je trouwens even dit proberen: Je muisaanwijzer links op beeld zetten en zo snel als je kan naar rechts bewegen. Dan blijft hij bij mij in midden stil staan. Bij games maak ik dit soort bewegingen en dan sta je gewoon stil :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Anoniem: 128322 schreef op 09 november 2004 @ 19:08:
Als ik rustig beweeg zit ik 123/124 gemiddeld. Zodra ik snel ga bewegen zakt hij af...

Kan je trouwens even dit proberen: Je muisaanwijzer links op beeld zetten en zo snel als je kan naar rechts bewegen. Dan blijft hij bij mij in midden stil staan. Bij games maak ik dit soort bewegingen en dan sta je gewoon stil :o
Ik heb gisteren dit setje dus ook gekocht, maar moest eerst die batt.pack laden van die muis, zodoende vandaag reactie.

Ik test en doe er nu ff dingen mee, maar die muis doet het perfect hier hoor, ik heb geen van die klachten die jij omschrijft en kan gewoon snel naar links rechts boven beneden gaan met de muis zonder dat die hapert of stil gaat staan.

Mischien dan dus toch defect denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thnx, waarschijnlijk defect dan ja. Stuur hem terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou, ik heb nieuwe set binnen.
Precies hetzelfde probleem!!!!
Pagina: 1