Vervangen van draadloze muis

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-02 18:12
Mensen,
Thuis heb ik een draadloze toetsenbord en muis van Logitec (budget setje). Nou wilde ik de muis eens grondig schoonmaken en heb ik 'm los geschroeft.

Resultaat: Ik kon niet bij de wieltjes en het scroll wieltje heeft geen weerstand meer |:(

Nou wil ik een nieuwe kopen maar hij moet ook weer werken met de "zender" van Logitec die ik nu gebruik. Is dit bij iedere muis van Logitec mogelijk?

If it does not kill u, it makes u stronger

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

Je scroll heeft geen weerstand meer omdat het veertje er bij het openschroeven uit is gesprongen. Dit gebeurt echt rete-snel, heb het zelf ook eens gehad. Die moet ergens op de grond liggen nu :)

En zover ik weet werken niet alle zenders samen. Zeker niet die oudere versies. Dat is achterhaalde technologie. De zenders van tegenwoordig zijn veel sterker.

Je kan ook een losse muis kopen met aparte zender hoor, dan heb je gewoon 2 zenders. Voor je muis, en je tobo. Maakt niks uit.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bij de logitec muizen die ik heb gebruikt kan je gewoon weer aansluiten op die 'zender'.

Op Lan's werd het wel eens misbruikt. Komt iemand anders aan met zo'n muis, drukt ie op het knopje, en hij kon bewegen met zijn muis op jouw scherm :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Heb je je muis wel weer goed in elkaar gezet? Dat het muiswiel geen weerstand meer geeft komt niet door het schoonmaken zelf dunkt me. Als ik jou was zou ik hem goed weer in elkaar proberen te puzzelen.
edit:
Iemand anders was me voor

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 13:27 ]

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-02 18:12
Het veertje heb ik niet eens zien vliegen :) Lost cause dus ik moet een nieuwe halen, daarnaast wou ik toch altijd al een optische muis.

Twee zenders vind ik geen fraaie oplossing maar ik ga er geen extra toetsenbord voor kopen. Dus als het niet anders kan dan moet het maar!

Bedankt voor de snelle reacties!

If it does not kill u, it makes u stronger