Mijn eerste niet-sticky SA topic sinds tijden
Ik heb mijn archiefmap (in een standalone (POP3+IMAP) OL2k3 NL SP0 onder WinXP EN SP2) geexporteert van OL97-2002 naar OL2k3 formaat omdat het PST te groot begon te worden. Maar sindsdien heb ik opeens een extra map staan:

Eigenschappen daarvan kan ik niet opvragen (de eerste keer "kan de map niet uitvouwen. Kan de set mappen niet openen", nu is eigenschappen greyed out), ook kan ik 'm niet sluiten ("De bewerking is mislukt. Kan een object niet vinden").
Dus ik ga wat dingen proberen:
Ik heb mijn archiefmap (in een standalone (POP3+IMAP) OL2k3 NL SP0 onder WinXP EN SP2) geexporteert van OL97-2002 naar OL2k3 formaat omdat het PST te groot begon te worden. Maar sindsdien heb ik opeens een extra map staan:

Eigenschappen daarvan kan ik niet opvragen (de eerste keer "kan de map niet uitvouwen. Kan de set mappen niet openen", nu is eigenschappen greyed out), ook kan ik 'm niet sluiten ("De bewerking is mislukt. Kan een object niet vinden").
Dus ik ga wat dingen proberen:
- oude map terugzetten. Hielp niet, had ik opeens twee mappen waarvan een werkend en een niet.
- via Gegevensbestandbeheer in het Bestand menu staan alleen bestaande mappen, daar valt dus niets te verwijderen.
- scanpst op de 'hoofd'map gaf foutjes maar reparatie hielp niets.
- in regedit op 'Archief' zoeken geeft 0 hits.
- vervolgens ging ik op GoT en Google zoeken; GoT-search gaf spook personal folder wat zegmaar geen oplossing bevat. Google met combinaties van 'outlook' resp. 'OL' resp. 'OL2k3', al dan niet met 'site:microsoft.com', en 'non-existing folder', 'non-existing -attachment', etc. (Ik was er al snel achter dat het woord Ghost niet helpt).
[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 09-11-2004 08:36 . Reden: SP's O-) ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)