[Outlook] verwijderde mails weer zichtbaar op andere PC *

Pagina: 1
Acties:

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08 21:57
Als ik Bij outlook 2002 iets weggooi dan lijken ze weg maar als ik thuis op mijn webmail kijk zijn ze er allemaal nog. Als ik ze daar weg gooi zijn ze pas echt weg.

Hoe kan dit....

Outlook is gewoon standaard geinstaleerd en zijn geen anderde dingen aangevinkd verder heeft niemand er last van hier

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Het lijkt er op dat outlook de bestanden alleen download, en niet verwijderd van de server, dit kun je instellen...

Everything is possible, until it's not.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-08 20:04

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Lees eens even hetgene wat elevator in zijn sluitpost heeft geschreven in je vorige topic:
elevator in "Outlook"
Je wilt geholpen worden, maar zolang jij zo weinig informatie geeft schiet het niet op. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Waar heb je al gezocht?
In je vorige topic schrijf je nl. dat alle berichten (dus van altijd) in de webmail blijven staan, waarom vermeldt je dat hier dan niet? Het is niet de bedoeling dat iedereen die je wilt helpen al jouw (in jouw geval valt het nog mee) vorige topics gaat nalezen voor meer info, maar het is de bedoeling dat jij zoveel mogelijk info geeft.

[ Voor 89% gewijzigd door FlipFluitketel op 08-11-2004 13:03 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• -Morris-
Oke ik heb alles nagekeken in Outlook zelf heb daar niks kunnen vinden over iets dat te maken zou kunne hebben met berichten die op de server achter blijven staan. Dit kan ook niet want op alle andere pc werkt het wel gewoon. En wat ik bedoel met die webmail account is dat ze alleen haar mail berichten kan weg halen van de server via webmail en niet via haar outlook. Heel irritant want dit maakt de server steeds erg vol.

Sorry als ik te weinig info geef maar meer weet ik ook niet te zeggen.

IK doe mijn best en wil alleen hulp :'(

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Haal je het spul op van een eigen server? Zo ja, wat voor server en wat zijn de instellingen mbt het bewaren van berichten daarbij?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• -Morris-
Waar de brichten worden opgeslagen is op windows 2003..... En daar staat aangevinkt dat als de medewerker het weggooit het ook meteen van de server gaat.

Verder de pc's werken met windows XP PRO

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 06:58

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Outlook

Crosspost ??

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

-Morris-, hulp kan je alleen krijgen door de juiste info te geven.

Ik heb zo 1-2-3 geen antwoord voor je, maar dat kan ook moeilijk zonder genoeg info te hebben. We komen zo veeleisend over maar dat moet wel om je te kunnen helpen: GoT is namelijk geen helpdesk ;)

Dus nog steeds te weinig info: wat is webmail? OWA? Hotmail? Als OWA: wat draait er op de server? Exchange, POP of IMAP? Windows 2003 is geen mailserver. Gaat het wel goed als je dezelfde box bij een ander leegmaakt?

Topictitel: nogmaals, een toppictitel hoort wat te zeggen. "outlook fout" zegt niets. Vindt je outlook fout, krijg je een fout bij openen outlook, etc etc. De juiste titel zorgt er voor dat de juiste mensen komen kijken. Ik pas de topictitel dus wat voor je aan.

Lees ajb even de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) in het juiste subforum door voor je een volgend topic opent. De enige manier om hier goed geholpen te kunnen worden is namelijk door jezelf te helpen :)

offtopic:
pim., reageer dan gewoon niet in het topic zelf en houdt het bij een TR ;)

Maar goed, nu nog een antwoord :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1