Toon posts:

Trust relationship

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik zit met een probleem; we hebben hier 2 servers staan, de eerste was een dhcp server en file server. We hebben een tweede server neer gezet zodat hij de dhcp server kon zijn. Kheb bij server 1 de dhcp uitgezet en verwijderd. Als ik nu bij de nieuwe server kijk bij de log boeken/event viewer dan zie ik alleen deze fout:

The computer STAGIAIRE tried to connect to the server \\SERVER02 using the trust relationship established by the BEDRIJF domain. However, the computer lost the correct security identifier (SID) when the domain was reconfigured. Reestablish the trust relationship.

Ik heb gekeken met help maar daar word niks uitgelegd over Trust Relationship. Ik merk als ik inlog op de server wel enkele vertraging, vandaar dat ik ff naar logs ben gaan kijken. Hebben jullie een idee wat hier aan te doen is?

Iig bedankt
groetjes

Verwijderd

ff in de ad domains and trusts kijken

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Maak de trusts even opnieuw aan :) Heb je ook twee domeinen aangemaakt :) Zijn dit Active Directory of NT4-style trusts? Voor Windows 2000 en 2003 zoals hierboven, als je NT4 draait kijk dan in de domain-manager.

Zou je willen adviseren hierover voordat je iets wijzigt even contact te leggen met je stagebegeleider. Een enkele foutieve handeling indeze zou catastrofale gevolgen kunnen hebben voor je bedrijf.

Vind het vreemd dat in de help niets te vinden is hierover..... Als ik zoek op Google naar 'trust windows server' vind deze ongeveer 951.000 resultaten :) Wellicht zit jouw oplossing er ook bij?

[ Voor 22% gewijzigd door sanfranjake op 09-11-2004 04:02 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-04 15:47

Eijkb

Zo.

Toch leuk dit soort stagaires (als dat zo is). Liever eerst theorie goed doornemen en dan praktijk en dat geld voor iedere wijziging eigenlijk nog steeds. Dus eerst Help en dan wijzigen ipv wijzigen en niets kunnen vinden in help :D

.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht maar ik kan niks vinden met trusts of relationships. :r

waar moet ik dat dan vinden, want ik kan ook niks vinden met add domain of zo?

Verwijderd

AD Domains en Trusts moet je zijn, zoals Sebasr zegt. Niet 'add domain'.

Verwijderd

start - > programs - > administrative tools - > "active directory domains and trusts"

Verwijderd

Offtopic reply trashed.
Pagina: 1