Outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-04 13:59
Loop stage bij ict....Heb een beetje hulp nodig!
Er is iemand die haar mailtjes probeerd weg te gooien, als ze dat doet lijken ze weg maar als ze thuis via web-mail gaat kijken staan ze er nog allemaal in. Als ze ze dan weg gooit zijn ze pas echt weg. Ligt dit aan een instelling in outlook of ligt dat ergens anders aan....Bij alle andere medewerkers gebeurt dit namelijk niet.

PLZ help!!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De optie "Berichten op server achterlaten" aangevinkt staan?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
- Dit hoort niet in WOS, maar in SA (lijkt mij).
- Je geeft veel te weinig info (welk OS, welke versie van outlook enz.).
- Wat heb je zelf al gezocht/geprobeerd?

- Eventuele oplossing: Kijk eens bij de instellingen of de berichten een aantal dagen op de server blijven staan. Als dat zo is, dan is het niet raar dat als de mailtjes in Outlook weggegooid worden nog op je webmail te zien zijn.

edit:

Wat degene hierboven dus ook zegt.

[ Voor 9% gewijzigd door FlipFluitketel op 08-11-2004 12:09 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• -Morris-
En waar zou dat moeten staan??

In ieder geval alvast bedankt.....

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
-Morris- schreef op 08 november 2004 @ 12:11:
En waar zou dat moeten staan??

In ieder geval alvast bedankt.....
Sorry hoor, maar je loopt stage bij ict en dit kun je zelf niet vinden? Ik zou zeggen loop eens door de opties in outlook (nog een hint dan.. opties van het e-mailaccount..).

En gebruik anders ook ff de F1-toets in Outlook en vul daar in wat BalusC zegt.

edit:

@je reactie hieronder: Dit staat in het overzicht van de subfora:

Software Algemeen
De Stuffis Generalis van de zachte waren.

Windows Operating Systems
Voor al je problemen met Windows of met onderdelen daarvan. Voor software problemen als Outlook, Internet Explorer, etc mag je in Software Algemeen je vragen stellen.

[ Voor 41% gewijzigd door FlipFluitketel op 08-11-2004 12:16 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• -Morris-
Kan wel onder WOs aangezien het windows is...

En het is outlook 2002...
En als het bij de server zou liggen zouden meer mensen er last van hebben.

En het is niet van een aantal dagen maar van altijd.

• -Morris-
Hij staat helemaal goed ingesteld dus daarom de vraag......

Verwijderd

stage lopen is zelf wat uitzoeken en daar wat van leren.

zoek gewoon even in de instellingen en ben niet zo lui.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

WOS is voor het OS. Outlook is helemaal geen OS, maar gewoon een applicatie. Logisch, niet? :)

• -Morris-
Sorry hoor :(

Het spijt mij zeer maar wij hebben er al een uur achter gezetten en niks gevonden.
Dus laat maar dan!!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

-Morris-,

Ik ga dit topic sluiten - er missen namelijk een heleboel belangrijke zaken in je topic welke wel belangrijk zijn op GoT :)

We willen graag zien dat je zelf een en ander aan moeite doet - neem dit dan ook op in je topicstart. Wat heb je allemaal al geprobeerd en waar heb je al eens naar gezocht (heb je bijvoorbeeld al eens gekeken op http://support.microsoft.com ?) :)

Daarnaast zien we graag een topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft, we hebben bijzonder veel topics elke week en met topic titels als enkel 'Outlook' komen we er op die manier niet echt :)

Verder wil ik je vragen om zoveel mogelijk relevante informatie te geven over je probleem - vertel bijvoorbeeld je Outlook versie en je OWA versie :)

Omdat dit allemaal ontbreekt ga ik je topic sluiten - open gerust een nieuw topic in het juiste forum (zie even de Windows Operating Systems Policy over wat hier wel en niet thuishoort) en zorg dat je aan bovenstaande eisen voldoet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.