win98 glasvezel
--------------------------------------------------------------------------------
Sinds kort hebben wij glasvezel van concepts
Hier was een win98 pc op aangesloten, dit liep perfect.
Afgelopen weekend heb ik mn pc ook aangesloten op het modem (winXP) en sindsdien kom de win98 pc niet meer op het internet.
De Xp pc heeft altijd bij mij thuis op adsl van xs4all gezeten.
De eerste keer dat ik de pc aansluitte op het glasvezel modem, kreeg ik echter nog geen internet, de verbinding moest eerst hersteld worden.
Hierna ging het perfect.
De pc's zijn beide ingesteld dat ze automatisch een ip adres krijgen, en de proxy server is uitgeschakeld.
Ik heb al geprobeerd om bij de win98 pc handmatig de ip in te stellen, in dezelfde range als de Xp pc, dit wou ook niet baten.
De drivers van de 98 pc zijn wle goed geinstalled, het is een sitecom netwerk kaartje
Iemand enig id hoe ik de win98 pc weer op het internet kan krijgen?
Als er meer info nodig is dan hoor ik het wel.
--------------------------------------------------------------------------------
Sinds kort hebben wij glasvezel van concepts
Hier was een win98 pc op aangesloten, dit liep perfect.
Afgelopen weekend heb ik mn pc ook aangesloten op het modem (winXP) en sindsdien kom de win98 pc niet meer op het internet.
De Xp pc heeft altijd bij mij thuis op adsl van xs4all gezeten.
De eerste keer dat ik de pc aansluitte op het glasvezel modem, kreeg ik echter nog geen internet, de verbinding moest eerst hersteld worden.
Hierna ging het perfect.
De pc's zijn beide ingesteld dat ze automatisch een ip adres krijgen, en de proxy server is uitgeschakeld.
Ik heb al geprobeerd om bij de win98 pc handmatig de ip in te stellen, in dezelfde range als de Xp pc, dit wou ook niet baten.
De drivers van de 98 pc zijn wle goed geinstalled, het is een sitecom netwerk kaartje
Iemand enig id hoe ik de win98 pc weer op het internet kan krijgen?
Als er meer info nodig is dan hoor ik het wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 12:22 ]