[Missing Sync] gebruikerservaringen gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 773 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Wie heeft er ervaring met missing sync ik heb al gezocht op google maar krijg daar zulke tegenstrijdige berichten, ook kan ik geen demo vinden ik ben er zeker berijd voor om te betalen maar wil wel weten of het werkt

Of als iemand een ander programma weet dat beter werkt dan missing sync heb al een keer pokketmac geprobeerd maar ook die moet ik bestellen ook dat geen probleem allen weet niet waar gezocht in de FAQ van het programma maar die zegt dat hij dat zelf opent en dat doet hij dus niet :(

Ik heb een iBook G4 12" 1Ghz met 523 MB en 20 GB HD en heb gewoon USB als BT om te synce en de PDA is een HP1940

[ Voor 1% gewijzigd door Zwerver op 11-11-2004 11:55 ]

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Ik ben ook zeer geinteresseerd in je bevindingen moet ik zeggen. Ik hoop dat iemand het hier heeft. :)

kleurbleur.nl

Verwijderd

Ik heb missing sync nog nooit aan de gang kunnen krijgen...

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb missing sinc goed draaiend gehad op mijn iBook (ding is nu stuq dus ik heb er atm niks aan). Enige waar je wel eens last van kan hebben is dat de ppc niet wil connecten. Het rebooten van je iBook doet dan wonderen. Verder is het wel een mooi progje. Nadeel wat ik ook moet noemen is dat een eventuele sync van grote calenders lang kan duren omdat die alles sycnt. Dus niet alleen de nieuwe items maar echt alles.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Verwijderd

ik ga me aansluiten bij laatste reactie.

missing sync werkt zeer goed, synct alles mooi waar ik het wil....MAAR...die kalender synct hij telkens helemaal opnieuw en dus hoe meer er in je ical staat hoe langer het duurt...nu duurt dit bij mij telkens 10minuten.

pocketmac schijnt ook je mail tekunnen syncen...maar dit programma heb ik niet kunnen testen. en daarover ook nogal eens wat negatiefs gehoord.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Missing Sync daar in tegen wordt volgens mij niet meer ontwikkeld, dacht ik. Dus waarschijnlijk word dat ook niet meer beter. Apple raad missing sync trouwens aan op hun site.

kleurbleur.nl

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Heb hem ook nog nooit werkend gekregen.
Pocket Mac inmiddels wel en die werkt prima.

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
hum en iets anders als die twee zijn er dus nietm, of is dat zo erg dat je dat niet meer kan gebruiken.
het gaat hier vornamelijk om mijn adressen boek das het belangrijkste die wil ik redelijk gelijk houden met mijn adressen boek in outlook 2003

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07-2025
Ook nooit werkend gekregen

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik heb gisteren gewoon eens netjes PocketMac gekocht (kon 'm nergens 'gratiz' vinden >:) ) en man wat is dat een boutpakket zeg. De installatie ging nog wel aardig maar werken ho maar.

Mijn iPaq 3630 wordt netjes gedetecteerd en PocketMac geeft aan dat er gesync'ed kan worden maar als ik dan op de Synchronize button klik gebeurd er niets. En soms sync'ed het ding vanzelf lijkt het maar er wordt niets gesynchroniseerd getuige de lege agenda, adressenboek etc. op de PocketPC terwijl die in mijn iBook toch écht gegevens bevatten.

De support van PocketMac is ook niets. Lijken niet erg lekker snel te reageren. Maar goed, ik wacht nog even af. Het schijnt wel te werken zij het traag en beperkt maar voor mij was het functioneel goed genoeg.

Misschien wordt vervolgd dus....

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Verwijderd

Weet iemand of the Missing Sync werk met de MDA Compact 3?

Het staat niet op hun website, maar het werkt wel op windows mobile phones versie 6.

Ook aandere MDA compact modellen staan er wel op??

• LePlatDuJour
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-02 18:12

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Hier een tevreden Missing Sync klantje. Ik heb een Palm TX en een Macbook, en ik sync dagelijks via bluetooth mijn agenda, adresboek en newsfeeds (aparte plugin).

Paar weken terug heb ik de Missing Syn voor Symbian uitgeprobeerd, voor m'n Nokia E51. Dat werkte ook prima (zelfs icm Missing Sync/Palm), maar ik zag weinig meerwaarde tov de standaard iSync. Proximity sync is leuk, maar daarvoor heb ik dan weer BluePhone Elite.

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoe zit het met SyncMate? Werkt die wel met WM6?
Dat zou al voldoende zijn denk ik voor het eenvoudige / basic syncen.

en gratis helpt ;)

Ik heb niets te melden.

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-02 09:03
syncmate werkte bij niet goed. Ik gebruik nu al een aantal versies missing sync en naar alle tevredenheid.
Sync alles was je kan syncen :P al gebruikt ik het alleen voor calendar, contacts, notes.

snel en simpel. je kan een demo downlaoden op hun sites.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb SyncMate gebruikt en gebruik nu de Missing Sync. SyncMate installeert een plugin op je pda en het loopt dus niet via ActiveSync. Missing Sync werkt wel via Active Sync en ook gewoon via bluetooth, imo veel beter dus :) .

• joeltje
  • Niet online
Mooi... Vandaag staat PTT weer voor een dichte deur met mijn Touch Pro, dus morgen krijg ik de kans een eerste ervaring met Missing Synch te hebben....

Missing Synch staat al op de MBPro..

Ik heb niets te melden.

• blaatkipje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-01 07:31
Ik heb missing Sync al een tijdje in gebruik, ik had wat problemen met de eerste keer verbinding maken via bleutooth, maar ik heb met wat hulp van de helpdesk (harde reset van mijn tytn II ) alles prima aan de praat gekregen.

En het kan meer dan je met activeSync kan :)

• joeltje
  • Niet online
Ik kan niet wachten ;)

Ik heb niets te melden.

• joeltje
  • Niet online
Hmm, op zich werkt het wel, alleen mijn agenda gaat met geen mogelijkheid goed.... Heel raar...

Ik heb niets te melden.

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-02 07:58
Hier MacBook (Leopard eng) en een HTC touch (met Windows Mobile 6 NL).
In eerste instantie enkele weken SyncMate gebruikt en dat werkte perfect. Onlangs wilde SyncMate niet meer sync-en. Dus ik alles van MAcbook afgehaald en ook van de HTC Touch en alles opnieuw geïnstalleerd. Dit mocht niet baten. Toen maar gaan zoeken naar een alternatief. Via Apple site op Missing Sync uitgekomen en dit werkte binnen enkele minuten perfect. Ik synchroniseer overigens alleen de kalender en de tasks.
Nu hopen dat dit wel blijft werken.
Ik heb overigens MissingSync Windows Mobile 4.02. Er is wel een nieuwere versie, maar door bepaalde omstandigheden ;) hou ik het bij deze versie. Die werkt immers naar behoren.

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

• joeltje
  • Niet online
En die versie heb ik ook, zelfde omstandigheden, maar de calender werkt niet bij mij. Werk jij met Entouragen, of calender.app?

Ik heb niets te melden.

Verwijderd

Ik heb het programma een hele tijd gebruikt met m'n MacBook Pro en m'n HTC Touch. Het werkte prima, maar het was wel even wat gedoe om het aan de gang te krijgen. Ik heb toen een mail gestuurd naar de supportafdeling (is te vinden via hun forum) en daar kreeg ik heel snel een antwoord op met een link naar een andere versie van het programma dat prima werkte.

Ook later had ik nog eens problemen met syncen (met een tijdelijke HTC die ik even kreeg ivm reparatie van m'n eigen telefoon). Die werden opnieuw opgelost door een mailtje naar de supportafdeling. Ze reageren heel snel en reageren ook weer op jouw reply op de mail.

Hun programma werkt nog niet altijd 100%, maar de support is prima. Omdat ze je goed helpen, vind ik het zeker een aanrader. :)

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-02 07:58
joeltje schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:55:
En die versie heb ik ook, zelfde omstandigheden, maar de calender werkt niet bij mij. Werk jij met Entouragen, of calender.app?
iCal wordt bij mij prima gesynchroniseerd.

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Missing Sync werkt bij mij prima! MacBook Black (Leopard) en HTC S620/Excalibur (WM6) worden prima met elkaar in overeenstemming gebracht! Ik sync alleen iCal en Contacts. Nog geen syncprobleempje gehad! Alleen aan het begin om de HTC te laten verbinden via USB. Bluetooth lukt me niet..
SyncMate was bij mij echt een draaaamaaa!

[ Voor 3% gewijzigd door Jo-re-mi op 30-09-2008 11:26 ]

• joeltje
  • Niet online
joeltje schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:55:
Solved.

Om een of andere reden werkt hij nu wel. Ik heb alle calenders uit iCal gegooid, op de entourage calender na.

Works like a charm d:)b

Ik heb niets te melden.

Pagina: 1