Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oude voeding gebruiken voor nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jongens, meisjes,

Mijn zalman voeding doet het niet meer (teveel/verkeerd gemod). Zou een oude 235W voeding in staat zijn een Celeron D 2,66GHz + HD + CDROM, verder alles on-board te voeden? Risico of geen probleem?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Is dat het echte vermogen of het reclame-vermogen? Indien het het echte vermogen is zal het wel kunnen, het is niet zo'n stroomslurpend monster. Indien het niet het echte vermogen is zou ik nog maar eens de kleine lettertjes op de PSU gaan lezen :)

[ Voor 42% gewijzigd door AtleX op 08-11-2004 11:06 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:11

FastBunny

Give it the Works !

Mits je voeding een P4 stekker heeft kan dat, als het te weinig is merk je het vanzelf ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

FastBunny schreef op 08 november 2004 @ 11:05:
Mits je voeding een P4 stekker heeft kan dat, als het te weinig is merk je het vanzelf ;)
^^^ Eensch is ;) Ik denk dat ie het wel moet kunnen trekken. Heb hier zelf iets dergelijks staan (celly 1ghz, hdd, dvd en soundcard) en dat hangt op een ik geloof 250w no name voeding. Maar tis idd een kwestie van uitproberen; werkt het niet dan merk je het vanzelf ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hmmmm P4 stekker... da's een goeie. Ik ga het gewoon proberen. Als er rook uitkomt, dan zal ik 'm weer uitzetten ;)

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

AcouSE

Swedish Chef

:w Succes!

[Serieus] Met meer dan 800 post op GoT zou je toch wel moeten weten dat je eerst zelf je best moet doen voordat je je vraag hier dumpt. Dit is je laaste niet-officiele waarschuwing.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.