[JS] Autocomplete 'aanroepen'

Pagina: 1
Acties:

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10-2025
Het volgende is het geval:

Ik heb een username opgeslagen in een cookie, maar zijn wachtwoord natuurlijk niet. De username wordt automatisch ingevuld in een form, waarna ik de focus op het wachtwoord veld zet. Echter wordt er dan geen autocomplete toegepast door de browser.

Wanneer ik de focus op het username veld zet en je drukt op de 'tab' om naar het ww veld te gaan, wordt door de browser het veld ingevuld. Nu wil ik dit graag reproduceren via javascript, maar eerst de focus op het username en daarna op het wachtwoord veld zetten werkt ook niet.

Daarnaast zou ik graag op verschillende browsers willen kunnen laten werken.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Waarom denk je dat dat niet met JS kan? Op het moment dat scripts mij automatisch in kunnen loggen zonder mijn toestemming gaat er iets goed fout ;)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Javascript hoort in Webdesign & Graphics.

>> Webdesign & Graphics

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10-2025
In mijn ogen kan je als je een tab zou simuleren dan ook het wachtwoord ingevuld krijgen.
Niemand met toevallig toch een oplossing ? ;)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

reddevil schreef op 08 november 2004 @ 10:54:
In mijn ogen kan je als je een tab zou simuleren dan ook het wachtwoord ingevuld krijgen.
Niemand met toevallig toch een oplossing ? ;)
Wat begreep je niet uit het antwoord van André :?

Het kan niet... Waarom maak je geen automagische login, zoals bijvoorbeeld tweakers ook gebruikt?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

zou je niet een sessie kunnen opslaan in de cookie, zodat als die de cookie laadt, gelijk een nieuwe sessie wordt geopend met de bestaande gebruikersnaam?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

waarom zo moeilijk doen om een wachtwoord te onthouden, sla het dan gewoon zelf op.. of zoals al eerder gesuggereerd, sla gewoon de login sessie op.

Het lijkt me redelijk voor de hand liggend dat je niet met een simpel JS commando mensen hun wachtwoorden kan uitlezen ;) Want via hetzelfde simpele commando kun je die gegevens ook eenvoudig naar iedere willekeurige site posten.. en voila.. al je gegevens op straat.
Pagina: 1