Toon posts:

Vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig met een toets met computers weet iemand het antwoord hierop?

Beschrijf hieronder hoe je op een onder windows werkende computer een niet ge:installeerd onderdeel van Windows aan de configuratie toevoegt.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Lees even de FAQ: huiswerk en schoolopdrachten doen we hier niet, sorry. Je zal het antwoord dus zelf moeten zoeken, da's meestal wel de gedachte achter een toets ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Beschrijf hieronder hoe je op een onder windows werkende computer een niet ge:installeerd onderdeel van Windows aan de configuratie toevoegt.
Je kunt allicht zelf eens kijken bij configuratie > software > windows onderdelen ;)

Verwijderd

als je op internet kan om hier te posten kan je ook op google zoeken naar een antwoord.

ik zal een klein hintje geven...

configuratiescherm > add / remove software
Nu een beetje zelf verder gaan zoeken

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voor alle topics op GoT, dus ook voor de huiswerktopics, geldt het volgende: toon inzet, inzicht en pleeg research eer je een topic opent. Beschrijf hetgeen je allemaal wel niet hebt uitgezocht danwel uitgevonden met betrekking tot de vraagstelling. Daarvan zie ik helaas to-taal niks in de topicstart terug. Alsof wij maar een beetje huiswerk voor jou mogen maken, zo leer je er niks. Wat doe je dan überhaupt nog op jouw school? Werk samen met je medestudenten/leraar aan het antwoord. Daar zijn ze voor :)

Dit topic is gesloten.