Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Gezocht] Welk GSM toestel kan het volgende

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een GSM die hetvolgende kan.
(ja ik heb eerst google gebruikt en gezocht op het forum maar helaas geen bevredigend resultaat gevonden)

Een GSM die gelijktijdig minimaal 2 bluethooth verbindingen kan afhandelen met gprs.
Met afhandelen bedoel ik niet pairen maar de werking ervan.
1 verbinding met een BT headset waarmee gebeld wordt
en tegelijkertijd
1 verbinding naar een PDA waarmee de GSM via speciale software bediend kan worden of kan Internetten via gprs

Het probleem bij de meeste BT gsm's is dat deze maar 1 BT verbinding gelijktijdig kunnen afhandelen, dus of je belt of je verbind alleen de PDA.
Maar echt gelijktijdig werkt het niet.
Heb het zelf getest met een sonyericsson T610 en hiermee ging het inderdaad niet.

Dus wie heeft (liefst uit praktijk ervaring) een idee welke GSM dit wel kan?

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:17
voor zover ik weet is er tot op heden nog geen enkel toestel uitgebracht dat 2 of meer Bluetooth verbindingen tegelijk kan maken. Misschien weet iemand of er in de toekomst zoiets uitkomt?

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Misschien een PDA met GSM intern? Dan heb je niet 2* bluetooth, maar intern GPRS en bluetooth om te bellen...

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 22:56

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Onlangs las ik in een review dat de P910i het wel kan, de reviewer had het zelf ook niet verwacht. Ik ga gelijk ff zoeken naar de link waarin het gevonden heb.

Bennie gek, ben een koe!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dat heet een laptop met GPRS kaart ;)