Naar aanleiding van een topic over een logtech mx510 die piepte begon ik offtopic te posten over andere rare geluidjes die, naast de rare geluiden uit men mx510, uit men computer komen. Er werd mij verzocht om even een nieuw topic aan te maken, bij deze is dat dus gebeurt. Aangezien ik geen zin heb om het hele verhaal opnieuw te tikken quote ik even het verhaal.
Over rare geluidjes gesproken, het is me al eens opgevallen dat er in bepaalde programma's een ratelend geluid uit men compu lijkt te komen als ik met men muis met de knop ingedrukt sleep. Vandaag heb ik er toevallig nog een ontdekt; als ik windows naar men taakbalk stuur met het meest linkse knopje links bovenin, dan klinkt er een heel zachte hoge zoem uit men compu. Heel vaag allemaal...
Heeft er iemand een idee van wat de oorzaak kan zijn van dit geluid?Ik heb het voor de zekerheid net ff gecheckt maar nee, het komt niet uit men speakers. Ik heb ook nog ff gecheckt of het niet dat beep-ding in de pc was maar die heb ik niet aangesloten dus dat is het ook niet.
Nu heb ik net ff van heel dicht bij zitten luisteren en volgens mij komt het uit de buurt van men voeding. Wat ik net ook merk is dat het bij een groter window harder klinkt dan bij een klein window. Misschien dat men 22" Iiyama interfereert met men voeding? Ook gek dat me dat vandaag pas op valt