Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05
Gisteren een Logitech MX510 gekregen als vervanging van mijn defecte MX500 muis (waarvan de mousepointer bewoog als de muis stil lag). Nu hoor ik echter een hoge pieptoon bij deze nieuwe muis...

Met of zonder de MouseWare drivers maakt niets uit.

Iemand anders die ook een pieptoon hoort bij deze muis (misschien van dichtbij)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-07 21:24

The_Scarabial

MTB for life!

ja, van dichtbij hoor ik de muis ook heel lichtjes piepen/zoemen wel vaag, maar hij doet het perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Als ik mn oor op de onderkant leg hoor ik idd een pieptoon, maar zodra hij 5cm van mn oor af is hoor ik het al niet meer.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 12:50

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Idd de mijne heeft dit ook, nooit gemerkt, maar nu met mijn oor op de muis hoor ik het.

Zal dus wel standaard zijn.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-07 15:12
Of je hebt wel hele goede oren maar ik hoor nu pas net als ik me oor tegen de muis opleg zodra ik hem neerleg hoor ik het al niets meer.
Als ik jouw bericht erover had gemist had ik het waarschijnlijk nooit opgemerkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86836

Ik hoor dit ook met mijn mx500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 12:16
sjek schreef op 07 november 2004 @ 22:40:
Als ik jouw bericht erover had gemist had ik het waarschijnlijk nooit opgemerkt :D
Hier hetzelfde, mijn mx510 piept ook, maar wel heel zacht en op een hele hoge frequentie. Alleen te horen als ik mijn oor tegen mijn muis aanduw. Never nooit opgevallen...
TS, hoeveel kabaal komt er dan uit jou muis?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel mijn MX310 als mijn MX510 piepen als ik mijn oor op de onderkant leg.

gelukkig dat ik mijn muis niet tegen mijn oor heb liggen als ik aan het muizen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94886

Ja ik hoor het ook maar alleen van heel dichtbij.

Over rare geluidjes gesproken, het is me al eens opgevallen dat er in bepaalde programma's een ratelend geluid uit men compu lijkt te komen als ik met men muis met de knop ingedrukt sleep. Vandaag heb ik er toevallig nog een ontdekt; als ik windows naar men taakbalk stuur met het meest linkse knopje links bovenin, dan klinkt er een heel zachte hoge zoem uit men compu. Heel vaag allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Laatst online: 23-06 12:16
Anoniem: 94886 schreef op 07 november 2004 @ 22:46:
Ja ik hoor het ook maar alleen van heel dichtbij.

Over rare geluidjes gesproken, het is me al eens opgevallen dat er in bepaalde programma's een ratelend geluid uit men compu lijkt te komen als ik met men muis met de knop ingedrukt sleep. Vandaag heb ik er toevallig nog een ontdekt; als ik windows naar men taakbalk stuur met het meest linkse knopje links bovenin, dan klinkt er een heel zachte hoge zoem uit men compu. Heel vaag allemaal...
[beetje off topic]
Komt dat geluid niet toevallig uit je speakers? Dat heb ik namelijk ook gehad, storende signalen van de muis die werden opgepikt door de geluidskaart. Zodra ik de muis versleepte, of op knoppen drukte, dan hoorde je een zachte zoem door de speakers heen. Door de microphone en AUX input te muten, was het probleem op te lossenin mijn geval
[/beetje off topic]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94886

Ik heb het voor de zekerheid net ff gecheckt maar nee, het komt niet uit men speakers. Ik heb ook nog ff gecheckt of het niet dat beep-ding in de pc was maar die heb ik niet aangesloten dus dat is het ook niet.

Nu heb ik net ff van heel dicht bij zitten luisteren en volgens mij komt het uit de buurt van men voeding. Wat ik net ook merk is dat het bij een groter window harder klinkt dan bij een klein window. Misschien dat men 22" Iiyama interfereert met men voeding? Ook gek dat me dat vandaag pas op valt :/

Ik heb her inmiddels een nieuw topic over gemaakt om verdere vervuiling van dit topic te voorkomen.

Rare geluiden uit men comp

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 94886 op 08-11-2004 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Ik heb het nooit gemerkt maar mijn mx510 piept ook. Ik hoor het alleen als ik de muis bij mn oor hou.

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 07:52
mijn 500mx ook. Maar alleen als ik het ledje bijna in mijn oor druk. En hoewel mijn computer behoorlijk stil is, hoor ik 'm de muis verder absoluut niet....
Al deze muizen blijken dus te piepen, in meer of mindere mate... apart!

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-07 23:57
Hoihoi,

Bij mij MX Laser muis hoor ik het ook als ik em op mijn oor leg. best lachen, op mijn beeld begint de muis dan te flippen. en de toonhoogte verschild nog al. het geluid lijkt op een cdrom laser die aan het skippen is de muisverplaats langs mijn hoofd.

Maar jah wie heeft nu het idee op te gaan luisteren of je muis geluid maakt :?

EDIT: Hoe verder de muis van je oor af is hoe lager het geluid. Kom je dichterbij dan gaat het geluid in Hz omhoog. Laser afstelling???

[ Voor 22% gewijzigd door m.theloosen op 08-11-2004 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 07:52
m.theloosen schreef op 08 november 2004 @ 01:18:Maar jah wie heeft nu het idee op te gaan luisteren of je muis geluid maakt :?
Blijkbaar is het bij TS hoorbaar op enige afstand. Bij anderen alleen als je je oor ertegen houdt. Misschien kan TS een 2e MX510 regelen en aansluiten om te kijken of het bij die muis minder is? (en ja, je kunt 2 muizen tegelijk aansluiten, dat heb ik volgens mij wel eens getest (maar weet niet of dat met 2 usb muizen was, of met een usb + ps2 muis)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

rofl idd ik nu ook
maar moet ding echt helemaal tegen me oor duwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

Het lijkt dus bij zowel de mx310, 500 als 510 te horen te zijn. Jawel, ook mijn mx510 piept :P. Dan zou ik denken dat het iets heeft te maken met de mx-engine, want op m'n Logitech pilot wheel b58 (de bekende €15 muis :P) hoor ik niets.

Als je hier serieus last van hebt zou ik er iig contact over opnemen met Logitech. Logitech's klantvriendelijkheid kennende doen ze er alles aan om te zorgen dat jij weer ongestoord kan muizen..

Als het verder de "normale" piep is, terwijl jij er last van hebt, dan heb je een vreselijk goed gehoor. Ik neem aan dat je dat dan wel van jezelf weet, kan je hier iets over zeggen alm? :) Als je er last van hebt terwijl je geen waanzinnig goed gehoor hebt lijkt het me een defect. Hebben andere mensen er last van bij jouw muis?
Anoniem: 94886 schreef op 08 november 2004 @ 00:33:
Ik heb het voor de zekerheid net ff gecheckt maar nee, het komt niet uit men speakers. Ik heb ook nog ff gecheckt of het niet dat beep-ding in de pc was maar die heb ik niet aangesloten dus dat is het ook niet.

Nu heb ik net ff van heel dicht bij zitten luisteren en volgens mij komt het uit de buurt van men voeding. Wat ik net ook merk is dat het bij een groter window harder klinkt dan bij een klein window. Misschien dat men 22" Iiyama interfereert met men voeding? Ook gek dat me dat vandaag pas op valt :/
Het kan wel, bepaalde elektrische onderdelen kunnen trillen. Het komt alleen niet erg vaak voor, dus ik ben even vergeten welk onderdeel het was. Condensators of transistors als ik me niet vergis :P.

Maar daar kan je beter een nieuw topic voor openen, dat heeft niets met dit topic te maken ;). Met de search kan ik er zo snel ook niks over vinden, dus een nieuw topic lijkt me handiger.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-07 09:33
Ohw fijn zijn jullie! Nou heb ik nadat ik geluisterd heb naar mijn muis bij mijn oor de hele tijd het gevoel dat ik hem hoor :(
Welke mafketel heeft dat nou weer bedacht... |:(

Nooit ergens last van gehad..lees ik dit en het is raak

[ Voor 15% gewijzigd door Ruben [NL] op 13-08-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05
Ik heb nog uitgebreid gezocht en vond het volgende: Logitech Product Flaws op http://jdc.parodius.com/logitech/

Die heeft er ook last van en heeft Logitech hierop aangesproken, helaas zonder resultaat echter. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

Dit topic is oud, en aangezien er al een nieuw topic is gestart gaan we maar verder in Logitech MX510 problemen... :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.