Het lijkt dus bij zowel de mx310, 500 als 510 te horen te zijn. Jawel, ook mijn mx510 piept

. Dan zou ik denken dat het iets heeft te maken met de mx-engine, want op m'n Logitech pilot wheel b58 (de bekende €15 muis

) hoor ik niets.
Als je hier serieus last van hebt zou ik er iig contact over opnemen met Logitech. Logitech's klantvriendelijkheid kennende doen ze er alles aan om te zorgen dat jij weer ongestoord kan muizen..
Als het verder de "normale" piep is, terwijl jij er last van hebt, dan heb je een vreselijk goed gehoor. Ik neem aan dat je dat dan wel van jezelf weet, kan je hier iets over zeggen alm?

Als je er last van hebt terwijl je geen waanzinnig goed gehoor hebt lijkt het me een defect. Hebben andere mensen er last van bij jouw muis?
Anoniem: 94886 schreef op 08 november 2004 @ 00:33:
Ik heb het voor de zekerheid net ff gecheckt maar nee, het komt niet uit men speakers. Ik heb ook nog ff gecheckt of het niet dat beep-ding in de pc was maar die heb ik niet aangesloten dus dat is het ook niet.
Nu heb ik net ff van heel dicht bij zitten luisteren en volgens mij komt het uit de buurt van men voeding. Wat ik net ook merk is dat het bij een groter window harder klinkt dan bij een klein window. Misschien dat men 22" Iiyama interfereert met men voeding? Ook gek dat me dat vandaag pas op valt

Het kan wel, bepaalde elektrische onderdelen kunnen trillen. Het komt alleen niet erg vaak voor, dus ik ben even vergeten welk onderdeel het was. Condensators of transistors als ik me niet vergis

.
Maar daar kan je beter een nieuw topic voor openen, dat heeft niets met dit topic te maken

. Met de search kan ik er zo snel ook niks over vinden, dus een nieuw topic lijkt me handiger.