Toon posts:

Frontpage Server Extensions nabootsen in PHP

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen week ben ik met Frontpage Server Extensions op een FreeBSD machine aan het stoeien geweest, maar ik ben er niet van gecharmeerd. De combinatie met Apache 2 is erg slecht (zoeken naar srm.conf enzo die apache 2 niet kent etc. etc. ).

Verder las ik op meerdere websites dat de Frontpage Server Extensions zo lek zijn als een mandje en aangezien ik het op een productie server wil gaan draaien leek me dat niet echt handig.

Dus vandaar dat ik het volgende bizarre idee kreeg:

Frontpage Server Extensions nabootsen in PHP

Het uploaden van websites kan in Frontpage ook met FTP, dus daar zit het probleem niet. Het gaat dus om de dingen als mail formulieren en guestbooks e.d. Ik denk dat dit met PHP voor een groot gedeelte wel na te bouwen is, het moet dus wel compatible blijven met Frontpage. Maar omdat ik vast een aantal dingen over het hoofd zie:

Waar kan ik problemen verwachten?

En zijn er wellicht nog mensen geinsteresseerd die ook mee willen bouwen/testen/oplossingen bedenken.

Ik hoor graag van jullie :)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dit topic vind ik op dit moment nog redelijk vaag en met heel veel open einden. Je hebt een idee en wilt dit gaan uitwerken. Maar nergens zie ik enige voorinformatie van zaken die je zelf hebt bedacht. Nog nergens bestaat er een basis.

Verder zoek je indirect ook mensen voor bouwen / testen, lees mee ontwikkelen in het algemeen. Een soort van werving dus.

Dit topic heeft op dit moment dan ook nog geen bestaansrecht in Programming & Webscripting, naar mijn idee. Als er een concreet probleem ligt, wordt het een ander verhaal. Echter vooralsnog ontbreekt het concrete probleem, of zelfs het probleem, naar mijn idee nog te erg om een discussie mogelijk te maken.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.