Toon posts:

Donker beeld tijdens spelen van NFSU 2 demo

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik NFSU 2 demo wil gaan spelen krijg ik heel erg donker beeld (ik kan alleen maar de kop lampen, achterlichten en straat verlichting enzow zien). |:(
In de menu en begin filmpje is de beeld wel in orde.
Ook met de instellingen van de spel is alles in orde, kontrast enzzz.

Wie weet waar dit aan kan liggen??

Mijn systeem:

WindowsXP (Service Pack2)
DirectX 9.0C
Intel PIV 3.0C GHZ Skt. 478HT
Asus P4P800E Mobo
Sapphire ATI 9600XT Ati AGP
Corsair 512MB DDR400 64MX64
Western Digital 160Gb 7200RPM SATA
Aopen Powersupply ATX, 350W

Mijn systeem is helemaal up to date.

Verwijderd

Ik heb een radeon 9800 pro, en ik moet full screen anti alliassing minimaal (uit) zetten. Misschien dat dit bij jou ook helpt. Weet iemand toevallig welke poorten ik moet forwarden als ik als server online wil? Nu krijg ik steeds een melding bij het starten, "Other players could not connect". Ik heb al op verschillende sites gezocht maar kan het nergens vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 22:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 22:39:
Ik heb een radeon 9800 pro, en ik moet full screen anti alliassing minimaal (uit) zetten. Misschien dat dit bij jou ook helpt. Weet iemand toevallig welke poorten ik moet forwarden als ik als server online wil? Nu krijg ik steeds een melding bij het starten, "Other players could not connect". Ik heb al op verschillende sites gezocht maar kan het nergens vinden.
Anti alliassing heb ik helemaal uit staan maar helpt helemaal nix.
Ik heb zelf geprobeert met minimale instellingen te spelen, maar helpt ook niet.

Wat mij opvalt is wel dat ik een kader om de spel heb die wel gewoon met kleur en al is, alleen is heel dun.
Ook de achteruitkijk spiegel is gewoon met kleur.

Dit is best wel raar. :?

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-12 13:30

Multensor

wtf

ik had het ook met mijn 9800pro en ik heb even de nieuwste driver installed en toen deed ie het weer, een vriend van me hefet psies hetzelfde gedaan en toen werkte het bij hem ook weer. Kortom gewoon even de 4.10 drivers installen en dan gassen met nfsu2

erhmm.

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
Staat er geen ondersteunig voor je grafische kaart op de site???

Zoek effe op de site van nfsu2 of die de kaart wel ondersteund.....

Verwijderd

Topicstarter
Multensor schreef op 08 november 2004 @ 12:26:
ik had het ook met mijn 9800pro en ik heb even de nieuwste driver installed en toen deed ie het weer, een vriend van me hefet psies hetzelfde gedaan en toen werkte het bij hem ook weer. Kortom gewoon even de 4.10 drivers installen en dan gassen met nfsu2
Ik heb op dit moment stuurprogramma versie 4.9 .
Ik heb gezocht op de site van sapphire maar daar kan ik geen betere versie downloaden dan 4.9.
Kijk zelf maar in onderstaande link:

http://www.sapphiretech.com/downloads/downloads.asp

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
anders pak je de omega driver gebaseerd op catalyst 4.11 beta, die is heel goed is mijn ervaring.
meuktracker: Omega Catalysts 2.5.90

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nieuwe drivers maken allemaal niets uit, de oude NFSU had hier ook al last van, je moet Motion Blur uitzetten en dan werkt alles goed. :)

Overigens was dit probleem er niet met Catalyst 3.7 (of alles wat daarvoor kwam), en heeft ATI iets in z'n drivers gesloopt waardoor het na Catalyst 3.7 niet meer goed werkt. Ik snap niet dat EA hier geen rekening mee heeft gehouden in NFSU 2... :?

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op 08 november 2004 @ 13:41:
Nieuwe drivers maken allemaal niets uit, de oude NFSU had hier ook al last van, je moet Motion Blur uitzetten en dan werkt alles goed. :)

Overigens was dit probleem er niet met Catalyst 3.7 (of alles wat daarvoor kwam), en heeft ATI iets in z'n drivers gesloopt waardoor het na Catalyst 3.7 niet meer goed werkt. Ik snap niet dat EA hier geen rekening mee heeft gehouden in NFSU 2... :?
Ik heb motion blur uit gezet, maar het heeft niets geholpen nog steeds donker beeld. |:(

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11 12:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Ik had hetzelfde probleem, Radeon 9800 Pro, en bij mij was het op te lossen door in NFS de Light Trailing of iets met zo'n naamuit te zetten.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 13:51:
[...]

Ik heb motion blur uit gezet, maar het heeft niets geholpen nog steeds donker beeld. |:(
Hmm ja, dan kan het een van die andere special effects zijn, ik heb ook ff moeten proberen om te zien wat het ook weer was. Maar ik zette 1 optie uit en toen zag alles er weer normaal uit iig. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
En ja hoor, Light Trails was de probleem.
Gewoon uitzetten en hij werkt perfekt!
:*)

Bedankt voor de tips!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:06

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ghehe, je hebt bijna de zelfde specs als ik, alleen ik heb 1 gb ram :P:D

Ontopic: Heb ik ook gehad met demo van deel 1, al opnieuw geinstalleerd? DirectX versie veranderd??
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 21:10:
Telkens als ik NFSU 2 demo wil gaan spelen krijg ik heel erg donker beeld (ik kan alleen maar de kop lampen, achterlichten en straat verlichting enzow zien). |:(
In de menu en begin filmpje is de beeld wel in orde.
Ook met de instellingen van de spel is alles in orde, kontrast enzzz.

Wie weet waar dit aan kan liggen??

Mijn systeem:

WindowsXP (Service Pack2)
DirectX 9.0C
Intel PIV 3.0C GHZ Skt. 478HT
Asus P4P800E Mobo
Sapphire ATI 9600XT Ati AGP
Corsair 512MB DDR400 64MX64
Western Digital 160Gb 7200RPM SATA
Aopen Powersupply ATX, 350W

Mijn systeem is helemaal up to date.

Professioneel Heftruck Syndroom

Verwijderd

Topicstarter
NeFoRcE schreef op 08 november 2004 @ 17:53:
Ghehe, je hebt bijna de zelfde specs als ik, alleen ik heb 1 gb ram :P:D

Ontopic: Heb ik ook gehad met demo van deel 1, al opnieuw geinstalleerd? DirectX versie veranderd??

[...]
De probleem is al opgelost, zoals ik al eerder zei. >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 18:21:
[...]

Het probleem is al opgelost, zoals ik al eerder zei. >:)
Modbreak:Reageer zinnig, of reageer niet :{

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 08-11-2004 19:50 ]

Pagina: 1