Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Goedenavond :)

Ik wilde vandaag een mp3speler bestellen, maar ik bleef hangen op 2 types, en ik kwam er echt niet uit welke ik nou het beste kan nemen, afgezien van de line out, maar die gebruik ik toch niet, dus vraag ik hier om hulp. Misschien zijn er gebruikers die klachten hebben over het ene type en over het andere type tevreden zijn. Dus wil ik hierbij vragen welke mp3 speler de beste keus is. Uiteraard heb ik al enkele reviews gelezen, maar daarbij kwam ik ook niet echt tot een uitkomst. Hier de vergelijking :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/stensen/mp3%20speler%20vergelijk.JPG

Bvd. :)

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 23:11
Kan je ook op de site van Iriver vinden... ze zijn beide gewoon hetzelfde hoor (op die lineout na) alleen uiterlijk is anders! dus je kiest op design tussen de 700 en de 800 series

[ Voor 27% gewijzigd door Jazco2nd op 07-11-2004 21:07 ]

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

tozzke

aka tozzert

ik heb sinds een week of 2 de iRiver iFP-795 (512MB variant) en qua design vind ik hem mooier dan de 800 serie, maar dat is uiteraard een kwestie van smaak.

Zoals op meerdere sites staat dat hij niet plug and play zou zijn, is niet correct. Met de nieuwste firmware verschijnt hij als verwisselbare schijf in Windows XP.

Verwijderd

kzal voor de linker gaan, veel mooier :o

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:42
Ik heb sinds een week de iRiver IFP 890 Pearl ... Ik wilde eigenlijk de IFP 790 aangezien die eigenlijk mooier vind en het was nog goedkoper ook op http://shop.dunnet.nl/dunnet/default.asp

Die was dus net uitverkocht en ik ben dus voor de 890 gegaan die ook erg mooie en handig is... voor 115 euro ex BTW is dit de goedkoopste prijs die ik ben tegengekomen op het Internet.

Het is echt een perfect dingetje...

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:33

Piggen

Lekker bakkie

Ze zijn inderdaad exact herzelfde van binnen (ze kosten ook evenveel, athans bij mp3spelers.nl). Alleen de buitenkant is verschillend.

Persoonlijk vind ik de 700 mooier :)

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
oke, ik ben eruit, ik ga voor de iFP - 790

bedankt voor alle reacties
Pagina: 1