Na switchen tussen dualscreen werkt Direct3D niet meer..

Pagina: 1
Acties:

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
Ik heb een GeForce TI4800SE met een AMD2800+ en 380MB ram. Drivers zijn 6.14 en DirectX9.0c

Als ik opstart met dualscreen aan dan kan ik gewoon alles doen wat ik wil, vooral flightsimmen met 2 monitoren. Maar als ik ander spel wil doen bijv. Sims2 dan geeft het gezeur omdat bv naar rechts scrollen niet wil en als je tever naar rechts gaat met je muis en je klikt dan sprint ie op het bureaublad. Dus ik zet dan dualscreen even uit. Dan heb ik alleen het probleem dat hij opeens geen Direct3D mode meer! Alleen nog software mode, ook na het aanzetten van dualscreen is het nogsteeds geen Direct3D. Pas na reboot kan ik weer 3D gebruiken.

Iemand oplossing ?

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Flightsim is dan ook ontworpen om te kunnen werken met dual monitor, maar zo zijn er maar erg weinig games hoor (star trek armada komt in me op, er zullen er nog wel 2 zijn of zo).

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
Ja daarom wil ik kunnen switchen tussen dualscreen en singlescreen zonder dat ik elke keer hoef te rebooten omdat dirtect3d niet meer werkt...

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 16:42
Dit probleem heb ik ook:
Als ik mijn Geforce 5900XT met forceware 61.77 op dualview zet, zeg hij bij sommige spellen dat de kaart niet directx compatible is. Soms helpt het als is het terugzet, soms moet ik opnieuw opstarten.
Applicaties die dat probleem hebben zijn UT2004 en 3DmarkXX
Applicatie die dat probleem NIET hebben: Doom 3 en wat strategy games..

U vraagt, wij antwoorden.

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Gebruik i.p.v. nView Ultramon, dit gebruik ik ook al een hele tijd en daarmee kan je probleemloos switchen tussen multimonitor en single monitor, zelfs je iconen worden gesaved zodra je naar single monitor switcht, zodat ze later als je terug switcht, terug op de juiste plaats (monitor) staan.