Toon posts:

[XP] Opeens geen 'Netwerkverbindingen' meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
Sinds vanochtend heb ik een probleem... Ik zag dat "start>verbinding maken" weg was. Mijn netwerkverbindingen-scherm is opeens ook helemaal leeg!! Normaal stond hier altijd een lan-verbindng, een draadloze verbinding en mijn modem. Ik kan nog wel op internet met de tool van mij modem, maar in de taakbalk zie je nu niet meer die twee beeldschermpjes. Het ergste is dat de computer beneden, die via deze computer het internet op gaat, nu niet meer kan verbinden. Als ik naar netwerkverbindingen ga en ik refresh, krijg ik: De lijst met netwerkadapters op uw computer kan niet vanuit de map netwerkverbindingen worden opgevraagd. Controleer of de netwerkverbindsserice ingeschakeld en actief is.
Volgens mij staat deze gewoon aan... Als ik op "thuisneterk of een klein bedrijfsnetwerk installeren" klik, kan dit ook niet. Er wordt gezegd dat dit niet kan met mijn account, terwijl er maar 1 account op staat, waarbij ook staat dat ik administrator ben. Ik denk zelf dat ik een virus/trojan heb, maar ik heb norton 2005 gebruikt, ad aware, system mechanic en een antri-trojan programma. Nog steeds is het niet opgelost. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen zodat mijn netwerk het weer doet????
Vast bedankt!
Groeten, Martin

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

martin633,

Ik pas even je topic titel aan - 'Wat is er met mijn account???' zegt wel heel weinig over je probleem namelijk :)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Als je denkt dat je een trojan hebt moet je even de volgende output geven:

hijack this log (zie faq)
netstat -a (via command box - cmd)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
de service 'network connections' die is wel gestart :? (network connections>netwerkverbindservice'

services.msc starten en kijken

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
ja,die staat aan ja, helaas

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
http://support.microsoft.com/kb/329050

mischien heb je daar wat aan

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
thnx maar helaas. ik heb al de stappen geprobeerd en niets hielp of stond al goed ingesteld. Het enige wat het me heeft opgeleverd is dat mijn taakbalk opeens veel leger is en mijn modemicoon nu altijd rood is, terwijl hij wel werkt.hehe, vaag ding:S

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij zit het probleem echt bij de account. Ik krijg namelijk deze meldeing als ik klik op "thuisnetwerk of een klein bedrijfsnetwerk installeren":
DE WIZARD NETWERK INSTELLEN IS NIET VOLTOOID
Met uw huidige gebruikersaccount bent u niet gemachtigd om een thuisnetwerk of een klein bedrijfsnetwerk in te stellen. Om een netwerk in te stellen, dient u een machtiging te hebben waarmee u een internet-verbinding delen, Firewall voor Internet-verbindingen en netwerkbruggen kunt configureren.
Beetje raar dus aangezien ik maar 1 account heb, administrator!!

IEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? :'( :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 16:16 ]

Pagina: 1