Wachten op nieuwe Powerbook?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11
Hallo,

Ik ben van plan om een nieuwe Powerbook aan te schaffen.
Wat ik er nu zon beetje van begrijp is dat er rond januari nieuwe powerbooks aankomen. Ik zit te twijfelen of ik hier wel of niet op moet wachten.
Hoe groot is de kans dat hier een G5 cpu in komt? snellere/betere videokaarten? ander scherm?
Mocht het geen G5 worden, maar bijvoorbeeld een 1.8GHZ G4 ofzo dan zou ik er niet aan twijfelen en er nu een kopen, maar een G5 lijkt mij het wachten wel waard.

Verwijderd

vanuit betrouwbare bronnen is naarbuiten gekomen dat er zeker tot maart 2005 geen nieuwe PowerBook uitkomen :)

Link

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
daar staat alleen in dat er dit jaar geen nieuwe powerbooks meer uitkomen. De kans dat ze volgend jaar uitkomen bestaat dus weldegelijk.

Verwijderd

ik heb al ergens anders gelelezen dat het minimaal maart gaat worden :)

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
Maar is het cker dat daar een G5 inzit? als dat wel zo is dan is het wellicht de moeite waard om tot maart te wachten met de aanschaf van een nieuwe pb..

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11
Als het minimaal maart word dan ga ik er niet op wachten, dat duurt me echt te lang ;)

Verwijderd

de dual core G4 is niet waarschijnlijk, het wordt zeer waarschijnlijk direct een G5

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het inspelen op wat voor manier op geruchten hebben we hier liever niet. Daar dit topic eigenlijk uitkomt op het hinten naar, vragen om geruchten over het al dan niet uitkomen van een nieuwe PB gaat deze dicht.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.