Toon posts:

WideXS perikelen

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
op zich ben ik best blij met mijn Virtual Business account, maar laatst was -all-of-a-sudden- het IP adres verkeerd in de DNS gekomen. Wordt je niet echt blij van. Werd wel weer netjes en snel opgelost, maar toen werkte de ge-name-hoste site op dat account weer niet, volgens mij is dit al de 2de X in een jaar.... Voor de rest niets te klagen, lekker snel, ook de upstream, en veel mogelijkheden.

Verwijderd

dit jaar?

das pas 1 dag ;)

Verwijderd

widexs....zeer slechte ervaringen mee...echt, maargoed.... was ook neit snel moet ik zeggen, maar dta is ook afhankelijk van welke server je bij hun hebt...ik had s016 geloof ik en ik haalde upstream met me isdn dan nog wel rond de 7k...maar downstream in de piek uren soms nog geen 4k....terwijl andere sites dus wel snel ginge...maargoed ben er gelukkig weg :P

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jij stond in VLAN1, dies inderdaad een beetje vol, heb er ook *nog* een paar servers staan. Nieuwe LANs gaan beter.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 00:03
ik zit op s269, nou die gaat als een trein hoor! perfect... had ook dat probleempje met de dns, maar is keurig netjes opgelost!

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:44
WideXS is over het algemeen wel ok.. maar ze mogen wel eens iets doen aan klantvriendelijkheid. Toen m'n server ge-DDOSt werd hebben ze maar de kabel eruitgetrokken waarna ik ze zelf moest bellen waarom hij plat lag... Ten eerste mogen ze nieteens de kabel eruit trekken. Ik betaal voor m'n traffic. Of dat nou 1 Gb is of 1 Tb. Ze moeten gewoon zorgen dat hun eigen netwerk mijn traffic aankan.

• KMK
  • Laatst online: 11:16

KMK

Op dinsdag 02 januari 2001 00:13 schreef tiro het volgende:
WideXS is over het algemeen wel ok.. maar ze mogen wel eens iets doen aan klantvriendelijkheid. Toen m'n server ge-DDOSt werd hebben ze maar de kabel eruitgetrokken waarna ik ze zelf moest bellen waarom hij plat lag... Ten eerste mogen ze nieteens de kabel eruit trekken. Ik betaal voor m'n traffic. Of dat nou 1 Gb is of 1 Tb. Ze moeten gewoon zorgen dat hun eigen netwerk mijn traffic aankan.
Dat zou ik als ik WideXS was geweest ook hebben gedaan.
Anders gaat het helenet mischien nog plat van hun servers.

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

• tiro
Dat was dus inderdaad de reden van ze. Het netwerk liep toch wel 50% langzamer, maja daar heb ik niets meer te maken. Ze zorgen maar gewoon dat ze het aankunnen.

• KMK
  • Laatst online: 11:16

KMK

Echt niet!!
Jij moet zorgen dat jij geen mik punt voor een DDoS bent

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Verwijderd

WideXS is echt een slechte provider, als je gewoon een standaard pakketje neemt met aanvragen enzo gaat wel goed, maar probeer maar is iets te wijzigen waardoor ze niet extra verdienen....dat gaat ineens ERGGG moeizaam....(maanden lang bezig geweest met kleine dingen zoals domein overdracht enzo....schijnen ze niet te snappen)...krijg [pas antwoord terug op een klaagbrief als je hem aangetekend verstuur....ededed)

En bel je met de helpdesk word je aangesproken alsof je de eerste de beste schooier bent met "kennie effuh dan inlogguh met het telnet proggie en dan effuh heftug ls intypuh of snappie dat nie?...." ed...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:42
Op dinsdag 02 januari 2001 10:15 schreef Kertje het volgende:
En bel je met de helpdesk word je aangesproken alsof je de eerste de beste schooier bent met "kennie effuh dan inlogguh met het telnet proggie en dan effuh heftug ls intypuh of snappie dat nie?...." ed...
euhh.. dat is toch zwar overdreven hoop'k?

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 11:56 schreef poohbeer het volgende:

[..]
euhh.. dat is toch zwar overdreven hoop'k?
nee is totaal niet overdreven, bel maar is...als je beetje geluk hebt heb je er zo een...

• McVirusS
  • Laatst online: 03-05 20:51
Ik vind de klachten die ik hier hoor nogal overdreven, oke, klantvriendelijkheid is niet de beste kant van WideXS, maar de diensten die ze bieden zijn goed. Ik heb nog nooit problemen gehad met WideXS, en alle dingen die verandert moesten worden gebeurden snel, ik kan ze 100% aanraden, zeker na ervaringen met andere hostingproviders.

• McVirusS
  • Laatst online: 03-05 20:51
Op dinsdag 02 januari 2001 10:15 schreef Kertje het volgende:
WideXS is echt een slechte provider, als je gewoon een standaard pakketje neemt met aanvragen enzo gaat wel goed, maar probeer maar is iets te wijzigen waardoor ze niet extra verdienen....dat gaat ineens ERGGG moeizaam....(maanden lang bezig geweest met kleine dingen zoals domein overdracht enzo....schijnen ze niet te snappen)...krijg [pas antwoord terug op een klaagbrief als je hem aangetekend verstuur....ededed)
Mijn ervaringen zijn echt anders, alles word snel en efficient afgehandelt, ook dingen als domeinverhuizen en andere dingen, voor de rest kan je bijna alle instellingen zelf doen via [url="http://service.widexs.nl."]http://service.widexs.nl.[/url] Dat is gelijk ook het grootste voordeel van WideXS, je kan bijna alles zelf instellen en standaard staat bijna alles aan.
Dit is inderdaad wel iets wat ze mogen veranderen...klantvriendelijkheid e.d.

• Passenger
  • Laatst online: 03-05 00:03
ik ben ook zeer tevreden! heb geen problemen met de helpdesk.. ze hebben er ook echt verstand van als je wat vraagt! (in tegenstelling tot, laten we een leuk bedrijf noemen, KPN, waar je 60x doorverbonden moet worden om tot de conclusie te komen dat ze zelf eigenlijk ook geen oplossing weten)...

helpdesk is ook heel erg goed bereikbaar...

verder zijn de meeste servers voor zover ik weet behoorlijk snel, en is de uptime ook redelijk hoog...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb eigenlijk ook alleen maar goede ervaringen met WideXS. 1x had ik een domein+account aangevraagd, maar daar kreeg ik toen geen wachtwoord voor. Gebeld, en meteen (terwijl ik wachtte) kreeg ik een wachtwoord. Verder nooit contact met de helpdesk gehad.

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 13:00 schreef McVirusS het volgende:

[..]
Mijn ervaringen zijn echt anders, alles word snel en efficient afgehandelt, ook dingen als domeinverhuizen en andere dingen, voor de rest kan je bijna alle instellingen zelf doen via [url="http://service.widexs.nl."]http://service.widexs.nl.[/url] Dat is gelijk ook het grootste voordeel van WideXS, je kan bijna alles zelf instellen en standaard staat bijna alles aan.
[..]
Dit is inderdaad wel iets wat ze mogen veranderen...klantvriendelijkheid e.d.
Nou ik zit dit niet te verzinnen hoor, op klachten krijg je ook pas antwoord als je een brief per aangetekende post doet enzo. Ze sturen facturen die nergens op slaan...zijn ERG traag als dignen buiten standaarden vallen eded. Oja...ik ben wel 1000x beloofd dat ze me zouden terug bellen, en dit is nog NOOIT gebeurd...

die administratie daar is 1 puinzooi...tja en zoals ikal zei...aanmelden gaat wel en je heoft neit bang te zijn dat je geen factuur krijgt...maar flexibileit & klanten service is echt ver te zoeken

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 13:00 schreef McVirusS het volgende:
voor de rest kan je bijna alle instellingen zelf doen via [url="http://service.widexs.nl."]http://service.widexs.nl.[/url] Dat is gelijk ook het grootste voordeel van WideXS, je kan bijna alles zelf instellen en standaard staat bijna alles aan.
Dat is weer iets wat bijvoorbeeld echt kl*te is, voorheen had je dus een mailalias file op je account, nu had ik een script geschreven voor meerdere gebruikers die zelf mailaliassen konden toevoegen en verwijderen enzo. en toen ineens, ZONDER aankondging hadden ze de mailaliassen zo gemaakt dat ze alleen aanpasbaar zijn via die service.pagina.nl met 1 password. Dus ook 1 gebruiker, want als je passwd aan meerdere zou geven konden ze ook allemaalandere dingen aanpassen....en dit was onmogelijk terug te draaien volgens widexs....nou dat noem ik dus GEEN service...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 januari 2001 15:42 schreef Kertje het volgende:

[..]
Dat is weer iets wat bijvoorbeeld echt kl*te is, voorheen had je dus een mailalias file op je account, nu had ik een script geschreven voor meerdere gebruikers die zelf mailaliassen konden toevoegen en verwijderen enzo. en toen ineens, ZONDER aankondging hadden ze de mailaliassen zo gemaakt dat ze alleen aanpasbaar zijn via die service.pagina.nl met 1 password. Dus ook 1 gebruiker, want als je passwd aan meerdere zou geven konden ze ook allemaalandere dingen aanpassen....en dit was onmogelijk terug te draaien volgens widexs....nou dat noem ik dus GEEN service...
volgens mij is daar niets aan veranderd...

Wou nog wel ff zeggen dat als je 3 klachten mailt, dat je daarnaa eerste moet replyen om je vraag toetelichten, dan een reply om klacht 2 ook te verhelpen en vervolgens nog een reply om klacht 3 te verhelpen....erg lame!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op dinsdag 02 januari 2001 16:18 schreef Delirium het volgende:

[..]
volgens mij is daar niets aan veranderd...

Wou nog wel ff zeggen dat als je 3 klachten mailt, dat je daarnaa eerste moet replyen om je vraag toetelichten, dan een reply om klacht 2 ook te verhelpen en vervolgens nog een reply om klacht 3 te verhelpen....erg lame!
DAT klinkt erg bekend. Ik had het niet beter kunnen zeggen.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik weet niet hoe het zit met dit soort virtual hosting accountjes bij WideXS, daar kan ik niks over zeggen.

Wat ik wel kan zeggen is dat ik WideXS een TOP provider vind wat betreft eigen servers. Ik beheer de servers van mijn werk (ik zal hier geen URLs noemen omdat het anders weer als spam gezien word maar laten we zeggen dat het vrij goed bezochte sites zijn). Inmiddels hebben wij al 4 servers bij WideXS hangen en we hebben echt nooit problemen.

Als we bij onze server willen zijn voor service, no problem, effe belletje en je bent welkom. Laatst was er een IDIOOT die een verkeerd IP omhoog gegooid had waardoor een van onze servers onbereikbaar was geworden. Dat riekte een beetje naar een poging om traffic van onze site naar hun te rerouten, wij bellen met WideXS, en nog hetzelfde moment hebben ze die server losgetrokken en hun IP range geblocked in de router.

Ik kan dus niks anders zeggen dan dat wij een prima verstandhouding hebben met WideXS...

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 15:42 schreef Kertje het volgende:

[..] ZONDER aankondging hadden ze de mailaliassen zo gemaakt dat ze alleen aanpasbaar zijn via die service.pagina.nl met 1 password.
Dat is WEL aangekondigd; http://announce.widexs.nl

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03 19:17
Zwartboekje dat ik sinds Augustus bijhoudt:

http://www.jengadesign.nl/temp/zwartboek.txt

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 19:21 schreef [nielsonline] het volgende:

[..]
Dat is WEL aangekondigd; http://announce.widexs.nl
duh, dingen waardoor scripts van mensen ineens niet meer zouden kunnen werken moeten niet op een website worden vermeld, maar op zijn minst per e-mail. Daarbij hebben sommige mensen geen tijd en/of zijn om dagelijks op die announce rond te hangen...

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op woensdag 03 januari 2001 13:15 schreef Kertje het volgende:

[..]
duh, dingen waardoor scripts van mensen ineens niet meer zouden kunnen werken moeten niet op een website worden vermeld, maar op zijn minst per e-mail. Daarbij hebben sommige mensen geen tijd en/of zijn om dagelijks op die announce rond te hangen...
Had je even op announce.widexs.nl/index.php3?action=detail&id=164 moeten kijken :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 13:19 schreef -Rob- het volgende:

[..]
Had je even op announce.widexs.nl/index.php3?action=detail&id=164 moeten kijken :)
okee daar zit wat in, maar dan nog...ik heb ook geen behoefte aan de spam...gewoon enkel belangrijke dingen.... en daarbij, het ergste is dat onze scripts toen niet meer werkte; en dat was sowieso niet tegen te gaan :)

• Rob
  • Niet online

Rob

Op woensdag 03 januari 2001 14:09 schreef Kertje het volgende:

[..]
okee daar zit wat in, maar dan nog...ik heb ook geen behoefte aan de spam...gewoon enkel belangrijke dingen.... en daarbij, het ergste is dat onze scripts toen niet meer werkte; en dat was sowieso niet tegen te gaan :)
Nu spreek je jezelf wel tegen: je wilt e-mails hebben over wat er aan de hand is, maar je wil ze toch niet hebben.

Scripts zijn overigens je eigen verantwoordelijkheid.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 14:13 schreef -Rob- het volgende:

[..]
Nu spreek je jezelf wel tegen: je wilt e-mails hebben over wat er aan de hand is, maar je wil ze toch niet hebben.

Scripts zijn overigens je eigen verantwoordelijkheid.
nee spreek mezelf niet tegen, maar nieuws over server updates ed interesseren mij niet, als het maar werkt, maar als ze iets permanent gaan veranderen waardoor scripts niet meer werken is dit wel even anders.

Scripts opzich zijn eigen verantwoordelijkheid, maar als ze ineens een bepaalde server instelling veranderen is dat niet je eigen verantwoordelijkheid...

• Rob
  • Niet online

Rob

Een server update betekent dat er permanent iets verander wordt.

Een kernel of ftp update (bijvoorbeeld) kan nog flinke gevolgen hebben.

Verwijderd

het kan en mag niet zulke gevolgen hebben datscripts niet meer werken, moeten ze is proberen bij een groot bedrijf...

trouwens, waarom denk jij dat startpagina.nl weg is bij widexs en naar xs4all is gegaan toendertijd? :)

Verwijderd

Omdat xs4all en startpagina beide zuigen?!

Verwijderd

nee, omdat xs4all al vroeg in zag dat Startpagina groot ging worden. Ze hebben dus waarschijnlijk een zeer goed aanbod gedaan. Een stuk goedkoper als Widexs. Das natuurlijk mooi voor beide partijen.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-04 16:11
Ik ben het met Rob eens. Kertje moet zich eerst beter informeren voor dat hij een bedrijf afzeikt. Je hebt jezelf 2x flink tegengesproken, en dan ga je nog ontkennen ook...

• Hans
  • Niet online
Ik baal idd goed van die kerel, Kertje. Je zit hier echt alleen maar onzin te blaten.

Wat verwacht je nou van een provider? dat ze jou persoonlijk emailen met zaken die alleen jou betreffen als er iets met je prutaccountje aan de hand is???

Iedere provider kent z'n technische problemen, ik bedoel, hoe vaak heeft Vuurwerk problemen gehad met routers etc afgelopen jaar???

Verwijderd

nou ik loop idd widexs af te zeiken maar met een zeer gegronde reden (meer dan 1), maargoed ga vooral je gang bij widexs kom je zelf wel achter op het moment dat er bij jezelf zoiets overkomt.

Het zijn niet alleen technische probs, ook de manier waarop klachten en steeds terug kerende fouten worden afgehandeld.

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 00:05 schreef Hans het volgende:

Wat verwacht je nou van een provider? dat ze jou persoonlijk emailen met zaken die alleen jou betreffen als er iets met je prutaccountje aan de hand is???
ja...is dat zo gek dan? Wanneer het zou gaan om een business account is het zeker een ander verhaal ofzo?....pfrt...Als ik wil verwachten dat ik minder service krijg neem ik wel een account voor 15 piek per maand of een account bij freehosting ipv 40piek per maand...

Verwijderd

:*}
Met een virtual account bij Widexs,alleen
groot probleem met POP-email adressen,
komt geen email op binnen,zelfs niet als gebruiekrs naar zichzelf meialen,komt alles bij
[catchall] terecht of verdwijnt in het niets zonder melding,zeer raar.
POP-gebruikers zelf bestaan,ook emailalias daarvoor,maar toch komt die mail nooit terecht?
Iemand een suggesite of zelfde gehad?

• Rob
  • Niet online

Rob

W-Help: Je moet aliasen aanmaken voor die pop-users, de pop-mail adressen werken namelijk niet zonder die aliasen.

Als je bijvoorbeeld een pop user : rob hebt, moet je een alias voor hem aanmaken, rob@jedomein.nl werkt niet zonder alias.

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-04 13:50
geef nu zelf toe voor zo weinig per maand kan e ook niet veel verwachten je word gewoon op een virutuele server erbij gehangen met nog 1000 & 1 sites. Iedere andere gebruiker kan net zo goed die server op zijn bek laten gaan door script, slechte configuratie enz. Waarom is tweakers weggaan bij pair? juist om die rede!

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 04 januari 2001 11:24 schreef MoBi het volgende:
Waarom is tweakers weggaan bij pair? juist om die rede!
Nee hoor, alleen is t.net te groot geworden om te hosten op een Pair-accountje (plaatjes stonden altijd al op andere servers enz.). Ik zit ook bij Pair maar van servers die door andere users op hun bek zijn gegaan heb ik nooit last gehad.

Aankondigingen kun je altijd ruimschoots van tevoren al lezen op support.pair.com en als iets al down is dan is het binnen 10 minuutjes weer up.

Ze hebben alleen grote problemen gehad met MySQL servers, ze vonden het eerst niet zo nodig om er veel van te plaatsen denk ik, die servers waren op een gegeven moment elke dag wel down. Daar zullen denk ik veel klachten over zijn geweest, en sinds een tijdje terug hebben ze er veel meer MySQL-servers bijgeplaatst en is hij haast nooit meer down.

Toen met die MySQL probs vond ik Pair echt zwaar kut, maar ben verder wel tevreden ermee... maarja 't zit wel in Amerika (je merkt het wel qua snelheid).

edit: load averages: 0.00, 0.02, 0.00 op dit moment :)

Verwijderd

Tom: Toen met die MySQL probs vond ik Pair echt zwaar kut, maar ben verder wel tevreden ermee... maarja 't zit wel in Amerika (je merkt het wel qua snelheid).

edit: load averages: 0.00, 0.02, 0.00 op dit moment :)

En plaatselijke tijd 4:00 tot 6:00 's ochtends... ;)

Verwijderd

Onzin, als jou server het hele netwerk plat gooit mogen we de stekker er uit trekken. Dit staat overigens ook duidelijk in je contract.
Op dinsdag 02 januari 2001 00:13 schreef tiro het volgende:

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 04 januari 2001 12:03 schreef Arien het volgende:
En plaatselijke tijd 4:00 tot 6:00 's ochtends... ;)
ssst ;)

Verwijderd

En vervolgens loop je weer te zeuren over al de spam die je krijgt. Er bestaat trouwens een mail optie die de announce doormailt
http://service.widexs.nl/access/mailing.cgi

[..]

Verwijderd

[..]
Momenteel is het ook mogelijk om je in te schrijven op een mailing list en krijg je de meldingen ook nog toegestuurd :)

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 12:19 schreef Helldude het volgende:
Onzin, als jou server het hele netwerk plat gooit mogen we de stekker er uit trekken. Dit staat overigens ook duidelijk in je contract.
[..]
1Tb - 20 Gb = 980 Gb
980000 Mb * Fl 0.04 = 39200 Excl BTW
FL 46648,00 Incl BTW en dat wordt dan ook betaald ?

• MadDog2K
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:54

MadDog2K

The Great Puppy Dog :>

Op donderdag 04 januari 2001 13:01 schreef ZuchtJe het volgende:

[..]
1Tb - 20 Gb = 980 Gb
980000 Mb * Fl 0.04 = 39200 Excl BTW
FL 46648,00 Incl BTW en dat wordt dan ook betaald ?
Sja, als er rekenen aan te pas komt, duren de reacties meestal wat langer >:)

Verwijderd

ZuchtJe: 1Tb - 20 Gb = 980 Gb

MadDog2K: Sja, als er rekenen aan te pas komt, duren de reacties meestal wat langer >:)

1 Tb - 20 Gb = 1004 Gb :P

Verwijderd

Email aliasen voor die POP account die
heb ik al gemaakt,wist dat dat ook moest,
maar otch komt email nooit binnen bij POP-user terwijl alias en pop zelf bestaat
,hij logt ook in geen passwd error ofzo.
en geeft dan melding no email terwijl je bv naarjezelf paar stuurt om te testen.

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-03 17:15
Ik heb sinds 3 jaar verschillende Widexs accounts lopen en ik heb maar een probleem gehad. Ze hebben een keer een dns-record van mij verwijderd en na 1 telefoontje werkte alles weer. Ik ben echt heel erg blij met Widexs. En ze worden alleen maar beter :)

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 15:40 schreef Warezhelp het volgende:
Email aliasen voor die POP account die
heb ik al gemaakt,wist dat dat ook moest,
maar otch komt email nooit binnen bij POP-user terwijl alias en pop zelf bestaat
,hij logt ook in geen passwd error ofzo.
en geeft dan melding no email terwijl je bv naarjezelf paar stuurt om te testen.
Dat klopt, heb ik ook. Als ik met OE vanaf een ander adres dan van mijn domein, naar een popaccount van mijn domein mail, dan komt die gewoon niet aan. :(
Om te testen heb ik ff een php-scriptje online gezet. Nu kan ik wel testen, en komt de mail gewoon aan. :9

E-mail van andere mensen komt/kwam overigens wel gewoon aan...

Verwijderd

bij mij komt helemaal geen mail aan bij de POP's :(

Verwijderd

Sorry...hier stond een beetje domme |:( reaktie :9

• Hans
  • Niet online
Op donderdag 04 januari 2001 08:54 schreef Kertje het volgende:

[..]
ja...is dat zo gek dan? Wanneer het zou gaan om een business account is het zeker een ander verhaal ofzo?....pfrt...Als ik wil verwachten dat ik minder service krijg neem ik wel een account voor 15 piek per maand of een account bij freehosting ipv 40piek per maand...
Ze zullen je vast missen als kiespijn... Het zou me niks verbazen dat widexs over een tijdje al die fröbelaccountjes dichtgooid. Je ziet maar weer hoeveel gelazer het opleverd. Van alle eigen servers van bedrijven etc. kunnen ze prima rondkomen, en daar hebben ze totaal geen last van omdat die zo goed als allemaal hun eigen mail en DNS beheren.

• dreambofh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-03 22:21
Nou.....

Wij zitten ook bij WideXs... en ik vid alles lekker duidelijk an makkelijk.
Ook werkt alles goed.

GEEN problemen.

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 18:51 schreef Hans het volgende:

[..]
Ze zullen je vast missen als kiespijn... Het zou me niks verbazen dat widexs over een tijdje al die fröbelaccountjes dichtgooid. Je ziet maar weer hoeveel gelazer het opleverd. Van alle eigen servers van bedrijven etc. kunnen ze prima rondkomen, en daar hebben ze totaal geen last van omdat die zo goed als allemaal hun eigen mail en DNS beheren.
Mee eens, heb zelf ook 2 servers draaien bij WideXS en ik ben er reuze tevreden over. Ook op ondersteuning van ze (Wat ze eigenlijk niet perse hoeven doen bij colocation).
Enigste nadeel vind ik dat de snelheid de laatste tijd een beetje traag is, maar WideXS kennende lossen ze dit op.

Tevens vind ik het wel fijn/veilig dat ze een server welke geddos't word eruit trekken, stel je voor dat die gasten de routers gaan ddossen als ze die server niet plat krijgen.....

Als ze wat aan de snelheid doen is WideXS wat mij betreft weer perfect :)

Enne, hier zitten een aantal WideXS medewerkers, tegen hun wil ik vooral zeggen:
Trek het gezeur van die mensen niet aan en laat ze vooral gaan. Dit soort klanten kun je missen als kiespijn >:)

• tiro
Op donderdag 04 januari 2001 12:19 schreef Helldude het volgende:
[..]
Dat staat er dus niet in, er staat dat in het geval van spam de server plat mag gelegd worden. Verder staat er dat widexs niet verantwoordelijk is voor het uitvallen van een server. Maar moedwillig iemands server uitzetten staat nergens omschreven en mag dus niet.

Verwijderd

tuurlijk mag dit wel, wanneer andere servers trager worden omdat jouw server ge-DoS't wordt, mogen ze gewoon jouw stekker d'r uit trekken... zou toch raar zijn dat ze om jouw server online te houden, 100 andere servers maar laten stikken?

Verwijderd

overigens, de enige 2 nadelen van WideXS:
* server ruimte is veel te warm. (gem. zo'n 35 graden).
* de verbinding valt af en toe weg. (waarschijnlijk door DDoS op andere servers)

voor meer info, zie ook het WideXS 'Sauna-arrangement'

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Ik snap a) niet waarom dit forum gebruikt wordt om over hosting providers te praten..
Het gaat hier om soft/hard ware, niet providers.
Ik snap b) niet waarom widexs.
Iedereen heeft wel goede en slechte ervaringen met van alles.

Gezeur altijd.

http://mrfloris.com

• tiro
Op vrijdag 05 januari 2001 00:49 schreef sjeemz het volgende:
tuurlijk mag dit wel, wanneer andere servers trager worden omdat jouw server ge-DoS't wordt, mogen ze gewoon jouw stekker d'r uit trekken... zou toch raar zijn dat ze om jouw server online te houden, 100 andere servers maar laten stikken?
Volgens de wet mag dit niet, ik heb een contract, en daarin staat er niets over gezegd. En dan is het dus moedwillig schade aanbrengen, dus fout :)

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 00:59 schreef xiphoid het volgende:
Ik snap a) niet waarom dit forum gebruikt wordt om over hosting providers te praten..
Het gaat hier om soft/hard ware, niet providers.
Ik snap b) niet waarom widexs.
Iedereen heeft wel goede en slechte ervaringen met van alles.

Gezeur altijd.
Wie zeurt er nou dan? Post/lees hier gewoon niet, dan heb je d'r ook geen last van. (60 andere posters vonden deze thread blijkbaar wel nuttig.)

• tiro
Iedereen heeft natuurlijk z'n probleempjes met z'n provider, maar ik ben toch over het algemeen erg tevreden over widexs. Ze doen niet veel aan service, maar dat kan je verwachten voor zo'n prijs. Ze hebben weinig andere opties dan die er in hun prijslijstje staan, dat vinden de tientalle klanten van ze niet erg. Ik ben het op veel punten met ze oneens, maar ze zijn nog steeds wel de beste co-locating provider voor een redelijke prijs! :) Ook de mensen die er werken zijn erg geschikt :)

• Hans
  • Niet online
Oke, klaaaaaaar! Allemaal ons zegje gedaan.

Tijd voor een:

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/2.gif

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 18:51 schreef Hans het volgende:

[..]
Nou dat vind ik zelfs een goed idee, als je kleine klantjes niet boeit moet je ze ook niet nemen... :)

Verwijderd

Def :)
Op donderdag 04 januari 2001 22:08 schreef DeFFeR het volgende:

[..]
Mee eens, heb zelf ook 2 servers draaien bij WideXS en ik ben er reuze tevreden over. Ook op ondersteuning van ze (Wat ze eigenlijk niet perse hoeven doen bij colocation).
Enigste nadeel vind ik dat de snelheid de laatste tijd een beetje traag is, maar WideXS kennende lossen ze dit op.

Tevens vind ik het wel fijn/veilig dat ze een server welke geddos't word eruit trekken, stel je voor dat die gasten de routers gaan ddossen als ze die server niet plat krijgen.....

Als ze wat aan de snelheid doen is WideXS wat mij betreft weer perfect :)

Enne, hier zitten een aantal WideXS medewerkers, tegen hun wil ik vooral zeggen:
Trek het gezeur van die mensen niet aan en laat ze vooral gaan. Dit soort klanten kun je missen als kiespijn >:)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28

jep

Nou, op je eigen server wordt je altijd vriendelijk geholpen! Als je hem nu op een betrouwbare lijn dumpt is er niets aan de hand ;) Echt een aardige gozer :D

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 20:42 schreef j3p het volgende:
Nou, op je eigen server wordt je altijd vriendelijk geholpen! Als je hem nu op een betrouwbare lijn dumpt is er niets aan de hand ;) Echt een aardige gozer :D
Beetje nutteloos zo'n oud topic omhoog trappen met een nutteloze opmerking

oh damn dit is er ook een |:( ;)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Inderdaad, niet voldoende toevoeging...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.