Config.php word niet herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een profielensite voor jongeren http://www.yourprofile.nl die op dit moment meer dan 5200 members telt.

Alleen ik krijg vandaag de hele dag al steeds vage foutmeldingen.

Dan geeft die dus aan dat die config.php niet kan vinden terwijl config.php wel op de server staat. En als je dan nadat je deze foutmelding heb gehad op refresh druk doet die het weer. En na een tijdje krijg je weer van die vage meldingen. Ik weet dus totaal niet waar dit aanligt, en vind het ook heel erg vaag. Dat als je de foutmelding krijg dat als je op refresh druk dat de foutmelding weg is.

Ik post een 2tal screenshots erbij zodat jullie kunnen zien wat voor foutmeldingen ik krijg. Kan iemand mij wat wijzer maken waar dit nou aan kan liggen, want ik kom er niet uit.

De foutmelding op de eerste screenshot kreeg ik als ik de index opende
De tweede als ik naar de profiel van een member ga.

http://members.lycos.nl/lpgroep29/foutmelding.jpg
http://members.lycos.nl/lpgroep29/warning.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je tweede plaatje doet het niet. Verder lijkt het me een configuratieprobleem van de server, misschien is die overbelast ofzo? Het doet iig nogal vreemd aan.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NMe84 schreef op 07 november 2004 @ 18:46:
Je tweede plaatje doet het niet. Verder lijkt het me een configuratieprobleem van de server, misschien is die overbelast ofzo? Het doet iig nogal vreemd aan.
De tweede screenshot doet het nu ook. Ik denk niet dat het door de server komt, want dan is het nogal vreemd als je op refresh druk dat die het gewoon weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hij wilt /config.php openen? (dus vanaf de root (/) )..

Lijkt me sterk dat ze ook daar staan, probeer het volledige pad eens anders?

-edit
Je vraagt overigens best veel op GoT, dan vraag ik me vaak wel af of de mensen zelf ook uberhaubt eerst zoeken voor ze vragen.

[ Voor 58% gewijzigd door semicolon op 07-11-2004 19:06 ]

:D/-<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Max v W schreef op 07 november 2004 @ 19:00:
Hij wilt /config.php openen? (dus vanaf de root (/) )..

Lijkt me sterk dat ze ook daar staan, probeer het volledige pad eens anders?

-edit
Je vraagt overigens best veel op GoT, dan vraag ik me vaak wel af of de mensen zelf ook uberhaubt eerst zoeken voor ze vragen.
1. Is vragen een fout dan? Waarvoor bestaat dit forum

2. Ik heb al gezocht en kan het nergens vinden.

3. En voor de specs van de server kan je kijken op http://www.flexwebhosting.nl/hosting.htm en dan pakket4. Ik heb 5 maal pakket 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 19:08:
[...]

2. Ik heb al gezocht en kan het nergens vinden.

3. En voor de specs van de server kan je kijken op http://www.flexwebhosting.nl/hosting.htm en dan pakket4. Ik heb 5 maal pakket 4.
1. Nee, maar het zijn meestal toch simpele oplossingen, ik bedoel 5 van de 9 topics van jou zitten op slot ;)

2. Maar heb je geprobeert wat ik zei? het volledige pad gebruiken, dus bijvoorbeeld include( '/home/virtual/site21/fst/var/www/html/config.php' );

3. Heb je ook een phpinfo? Kunnen we inelkgeval al meer mee dan de specs ;)

[ Voor 6% gewijzigd door semicolon op 07-11-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Max v W schreef op 07 november 2004 @ 19:12:
[...]

1. Nee, maar het zijn meestal toch simpele oplossingen
2. Maar heb je geprobeert wat ik zei? het volledige pad gebruiken, dus bijvoorbeeld include( '/home/virtual/site21/fst/var/www/html/config.php' );
3. Heb je ook een phpinfo? Kunnen we inelkgeval al meer mee dan de specs ;)
Ik heb geprobeerd wat jij zei dit lost het probleem ook niet op. Tis toch hartstikke vaag dat als je gewoon weer op refresh druk dat de foutmelding weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicolon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 19:15:
[...]

Ik heb geprobeerd wat jij zei dit lost het probleem ook niet op. Tis toch hartstikke vaag dat als je gewoon weer op refresh druk dat de foutmelding weggaat.
Ik moet zeggen dat ik na 'weet ik hoeveel' keer refreshen de error nog geen een keer gezien heb. Zie je de error soms alleen als je ingelogd bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 19:08:
[...]

Het forum bestaat natuurlijk niet alleen uit vragen, want dan zou er niets gebeuren. Kijk dus ook eens rond op het forum of je mensen kan helpen met hun probleem.

Is er misschien een proces welke in de config.php schrijft?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 09:32

ReLight

echo("What Now ? !")

files verwijderen en opnieuw uploaden?
Misschien dat de server raar doet en met rechten loopt te rotzooien?
Bestandsysteem server naar de hemel ?

En gebruik altijd CTRL-F5 nooit refresh. Altijd ruzie met cache op die manier.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Max v W schreef op 07 november 2004 @ 19:17:
[...]

Ik moet zeggen dat ik na 'weet ik hoeveel' keer refreshen de error nog geen een keer gezien heb. Zie je de error soms alleen als je ingelogd bent?
Nee zowel ingelogd als uitgelogd. En dat is juist het vage. Dit probleem is vandaag begonnen want hiervoor hadden we dit niet. Er is vandaag niks bijgescript of iets veranderd aan de scripts. Hij geeft die foutmelding aan op een gegeven moment, druk je op refresh is het goed, na een tijdje krijg je weer een foutmelding. Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ReLight schreef op 07 november 2004 @ 19:23:
files verwijderen en opnieuw uploaden?
Misschien dat de server raar doet en met rechten loopt te rotzooien?
Bestandsysteem server naar de hemel ?

En gebruik altijd CTRL-F5 nooit refresh. Altijd ruzie met cache op die manier.
Ik heb de bestanden verwijderd en opnieuw geupload om te kijken of dit helpte. Zojuist kreeg ik weer foutmeldingen op de index. Pfff dit is echt vreemd. En of de bestandsysteem vand e server naar de hemel is weet ik niet, me hosting is normaal in het weekend ook bereikbaar alleen word niet opgenomen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zoals ik al zei is dit een probleem van de server, met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Je script werkt immers gewoon, anders zou het na een refresh ook niet meer werken. Neem dus contact op met je hoster en vraag of op het tijdstip dat jij last hebt misschien de server erg druk was of iets dergelijks, of dat er een ander bekend probleem is opgetreden. Dit kan niet aan de code van je scripts liggen, tenzij je ergens een random getal genereert en op basis daarvan met errors strooit in je code. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 22:58

igmar

ISO20022

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 18:42:
Ik post een 2tal screenshots erbij zodat jullie kunnen zien wat voor foutmeldingen ik krijg. Kan iemand mij wat wijzer maken waar dit nou aan kan liggen, want ik kom er niet uit.
Wat zegt je hostingboer hiervan ? Ik zie hier totaal geen P&W probleem in, maar gewoon een serverprobleem, en daarvoor zit je hier verkeerd. Ruikt als een server met een tekort aan filedescriptors.

[ Voor 7% gewijzigd door igmar op 08-11-2004 17:37 ]

Pagina: 1