Toon posts:

beeldscherm op zwart bij ftp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo lui,
ik heb sinds een paar dagen raar probleem :bij het inloggen van mijn laptop bij ftp server gooitíe de verbinding eruit en gaat het beeldscherm op zwart.
Ik moet dan de laptop van adapter halen, de batterij er opnieuw in en uitdoen en daarna weer opstarten.
Anders ftp servers geven geen problemen.
Mijn broer kan bij de ftp server waar ik crash geen probleem met inloggen of uploaden.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?? :?

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 18:31

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Maakt het hierbij nog uit met wat voor programma de FTP verbinding wordt gemaakt of doet de laptop dat ook als je bijvoorbeeld mbv een commandprompt ftp client verbinding maakt?

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
bedankt voor je reaktie; heeft even geduurd want was weg enzo.
Via dos command gaat gewoon ; ftp signaal ok.
Verder maakt het niks uit welk ftp programma ik gebruik.
Ook heb ik firewall enzo eraf gegooid, maar maakt geen verschil; hoewel ik vandaag net lang genoeg ingelogd was om snel iets te uploaden voordat'ie weer op zwart ging.
Zou het ok vinden als je iets wist.
groet henkalders 8)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Probeer eens andere drivers voor je videokaart?. Ik neem aan dat je pc wel gewoon blijft aanstaan?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:01
als je zelf de ftp server draait (op andere pc?) dan kan je een ander FTP server programma proberen?

Welk besturingssysteem draai je? Windows XP met ingebouwde firewall misschien? Is je systeem helemaal schoon van spyware enzo?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
De laptop draait onder Windows ME. Firewall = Zone Alarm. Geen Spyware te vinden. Andere servers zijn ok.
Nadat het beeldscherm in het begin op zwart ging, zijn de symptomen nu steeds verschillend:
- Het scherm wordt zwart en de pc reageert niet meer of
- Het scherm wordt zwart en de pc reboot automatisch of
- Het beeld blijft maar de pc reageert niet meer of
- Er komt een foutmelding (bv. CAPI2032.DLL foutmelding).
Heb nog geen oplossing gevonden.
Groet

Verwijderd

Geen info omtrent hardware gegeven, dus in /guessmode

CAPI... Je heb een ISDN ding om de verbinding te maken? Probeer die 'ns te vervangen / te herinstalleren.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Schakel heel het ASPI (of was het APSI? :) ) gebeuren eens uit. Misschien denkt je notebook dat ie in slaaptoestand kan gaan terwijl dat niet het geval is.
M'n compaq kan ook niet meer uit de slaaptoestand komen om de een of andere vage reden.

//edit

Misschien dat er anders iets stuk is aan je windows-installatie wat door alle FTP clients gebruikt wordt, bv die DLL die genoemd wordt.

Je kan voor de gein eens een DOS-floppy maken met enkel het FTP programma voor DOS erbij.

[ Voor 41% gewijzigd door -=bas=- op 11-11-2004 06:26 ]

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1