Mobiele nummer misbruikt?

Pagina: 1
Acties:

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025
Een uurtje of wat geleden zet ik mijn mobiel aan, deze heeft sinds donderdagmiddag uitgestaan (batterij leeg). Mij viel ineens het envelopje bovenaan het schermpje op, ben ik dan toch populair geworden? Nee helaas, ik heb wel een viertal SMS'jes ontvangen. Deze zijn afkomstig van het nummer 888, welk van T-mobile is. De inhoud van de berichten is in de trant van:
'You have been blocked from using the service ON ON until 2004-11-06 00:52 for Je hebt de SMS Chat regels overtreden'.
Een van de berichten was praktisch hetzelfde, maar let op het genuanceerde verschil:
'You have been blocked from using the service ADVERT ADVERT ON ON POST POST TALK TALK non until 2004-11-07 00:52 for Je hebt de SMS Chat regels overtreden.'
Deze berichtjes zijn allemaal blijkbaar verstuurd op 5-11-2004 om 00:52. Nu kan het natuurlijk aan mij liggen, maar als een halve dag de batterij al leeg was, hoe kan ik dan in GODSNAAM meedoen aan SMS-Chatacties rond die tijd, om een tijdstip dat ik mijn broek + bijbehorend mobieltje niet aan heb, en eigenlijk allang lig te snurken.
Zelf dacht ik na het lezen van ADVERT ADVERT meteen aan een spammer die vanaf mijn nummer berichten stuurt, ik heb dan ook meteen contact opgenomen met T-mobile, waar ik donderdag weer heen mag bellen om meer te horen te krijgen over deze 'Case'. T-mobile beweerde dat het niet mogelijk is van dit nummer misbruik te maken, aangezien er maar 1 simkaart van dit nummer bestaat.
Of dit geintje mij beltegoed heeft gekost of niet weet ik niet, vermoedelijk wel, aangezien binnen 2 dagen mijn beltegoed niet van 7,50 naar 3,50 slinkt. Daarom vroeg ik mij af, kent iemand dit? Heeft iemand dit al eerder gehad? Wat kan er aan de hand zijn, en wat moet ik verder doen?

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 13:05
Ik kan je geen antwoord geven op je vraag maar ik kan je wel vertellen dat die helpdesk van T-mobile echt waardeloos is.
Ze kunnen nooit in je lopende rekening kijken en je moet altijd afwachten.
Wat je zelf al zegt, je mag donderdag weer bellen, en als het nou rustig aan door gaat?
Wat ze zeggen over dat er maar 1 simkaart bestaat met dat nummer, ja er is 1 sim kaart uitgegeven door hun ja. Dat wil niet zeggen dat er geen 2e bestaat. je hebt er dus niet zoveel aan, aan die helpdesk.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Hutspot schreef op 08 november 2004 @ 11:52:
Ik kan je geen antwoord geven op je vraag maar ik kan je wel vertellen dat die helpdesk van T-mobile echt waardeloos is.
Ze kunnen nooit in je lopende rekening kijken en je moet altijd afwachten.
Wat je zelf al zegt, je mag donderdag weer bellen, en als het nou rustig aan door gaat?
Wat ze zeggen over dat er maar 1 simkaart bestaat met dat nummer, ja er is 1 sim kaart uitgegeven door hun ja. Dat wil niet zeggen dat er geen 2e bestaat. je hebt er dus niet zoveel aan, aan die helpdesk.
Volgens mij vroeg er niemand naar jouw ervaringen met de T-Mobile helpdesk. Lees de FAQ nog eens door mbt de policy over flames en trollen.
Ik heb redelijk wat ervaring met de T-Mobile helpdesk en ik vind het de beste helpdesk die ik ooit ben tegen gekomen. En nee, ik werk daar niet, ken er niemand persoonlijk en heb ook geen aandelen T-Mobile.

Anyway. back on topic.
Je weet zeker dat die SMSjes naar jouw toestel zijn gestuurd in de tijd dat die uit stond? Kan het niet zo zijn dat bij het uitgaan ofzo je mobieltje in je zak rare dingen heeft gedaan, waardoor de accu is leeggeraakt en je de gevolgen ervan pas zag toen je hem weer aan zette?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-02 10:34

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Heb je (jongere) broertjes of zusjes?

Heb je al overwogen dat iemand misschien jouw telefoon heeft gebruikt voor een of andere SMS-chat dienst?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025
Ben net (onder schooltijd) teruggebelt door de t-mobile helpdesk, bleek dus een storing van hun kant te zijn, en die sms-jes waren niet voor mij bedoelt. Jongere broertjes, tsja, 2 van (intussen) 13, eentje van 10 over 3 dagen 11, maar als de batterij leeg is kunnen zij ook weinig, dus lijkt me niet. Conclusie: het viel wel mee :)

Schaadt het niet, dan baat het niet