[Steam] Geen spel meer in bezit?

Pagina: 1
Acties:

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 20:23

WarPuppy

Electronic Technology

Topicstarter
Aangezien ik een nieuwe laptop had aangeschaft, d8 ik even weer Steam te installeren, en ff wat af te raggen.

Zo gezegd zo gedaan, ik de nieuwe Steam gedownload en erop gezet, en ingelogd.
Eenmaal ingelogd zag ik geen spellen meer staan? Terwijl mijn cdkey toch echt origineel en van mij is.

Nu kan je dan kijken of je een game kan kopen, en daar onderin kan je ook aangeven dat je een cdkey hebt. Zo gezegd zo gedaan, ik mijn cdkey weer ingevoerd, maar hij gaf aan dat deze al in gebruik was? Ja bij mij natuurlijk!

Iemand hier ervaring mee, of ben ik gewoon de sjaak en heeft iemand mijn key gejat?

Verwijderd

Je maakt een acount aan op steam. Als je op dat acount cs een keer hebt geactiveerd, door de key in te voeren kun je dat niet op een ander acount doen.

Dus als je al een acount had, moet je die gebruiken. Je kunt dan in de lijst met games cs aanklikken en dan installeren doen. Je hoeft de key niet opnieuw in te voeren.

Als het je eerste acount is is de kans groot dat je key is gejat.

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Topicstarter
Het is me 1e account, die ik altijd al gebruikte idd.
Maar ik heb het dus al eens via steam gebruikt en geregistreerd met mijn account.
Daarom vind ik het ook zo vaag :S

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 17:55

Wiebbe

<none />

geef eens een screenshot van je game menu dan?

want is het niet gewoon zo dat je ze nog niet downloaden?

want bij mij zijn bijna alle games nog zwart, van dat ik ze nog moet downloaden, maar als ik ze aan klik, vraagt hij of ik ze wil loaden..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
Log je in en ga dan naar servers....Join een server en hij start als het goed is auto de download van CS. Dit moet lukken anders is er wat fout met je account.

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Topicstarter
Wiebbe schreef op 07 november 2004 @ 19:45:
geef eens een screenshot van je game menu dan?

want is het niet gewoon zo dat je ze nog niet downloaden?

want bij mij zijn bijna alle games nog zwart, van dat ik ze nog moet downloaden, maar als ik ze aan klik, vraagt hij of ik ze wil loaden..
Afbeeldingslocatie: http://ives.servicez.org/zooi/gamesv.jpg
-Morris- schreef op 08 november 2004 @ 12:33:
Log je in en ga dan naar servers....Join een server en hij start als het goed is auto de download van CS. Dit moet lukken anders is er wat fout met je account.
Hmm, dan krijg ik weer dat scherm dat ik het moet kopen, of me cdkey moet registreren?
Ik dacht zowiezo dat je cdkey fulltime aan je account gebonden was?
Ma dit ziet er minder uit, iemand nog een winkel waar halflife1 goed te kopen is?

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
heb je je key dan niet meer en idd het hoort altijd aan je acoount vast te zitten.
Voer anders nog een keer je key in zo niet kan je vast wel ergens in een goedkopie bak HL voor 5 euro vinden. En anders in een gewonen winkel voor 10 euro. Misschien verkopen ze hem nog bij gcshop.nl ;)

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Topicstarter
Ik heb de key nog wel, en het hoesje en het bonnetje. Ik kan het dus in principe opsturen naar Valve. Dit kost alleen zon 20dollar.
En bij gcshop kost een nieuwe 10euri.

Nah, dan koop ik wel een nieuwe :(
Alleen vaag !

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

afhankelijk van hoe oud je key is mag je het zaakje ook inscannen en heb je binnen een dag (in mijn geval) een nieuwe key in je mail. Maar dan moet je em wel max een jaar geleden gekocht hebben, niet nog langer geleden.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Topicstarter
Uhh, 2jaar geleden geloof ik ?
Maar ik d8 dat je hem toch altijd moest posten ?
Pagina: 1