Nexus - The Jupiter Incident

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13
Het spel:

Immerse yourself in "Nexus - The Jupiter Incident", the latest surprise to hit the gaming world! Innovative and groundbreaking, it is a real-time mission-based tactical space game featuring spectacular real time battles and breathtaking motion picture quality. Focus on tactics and action as you control up to a dozen battleships encountering aliens, unknown solar systems and astrophysical phenomena in your struggle to save Earth.

At the dawn of the 22nd century the conquest of space and the colonization of the solar system is being monopolized by several huge and ambitious megacorporations. Although extremely delicate and vulnerable, a balance is maintained by these companies. It has now been 60 years since the terrible catastrophe that befell Noah's Ark, the first colony ship of mankind.
At the very edge of the solar system the companies make a discovery which will shift the technological advantage and upset the balance. And so a new conflict is born: "The Jupiter Incident". You are Marcus Cromwell, a young but already famous captain. With your legendary spaceship Stiletto you find yourself in the middle of the conflict.

“Nexus – The Jupiter Incident” is what we call a TFS: a Tactical Fleet Simulator. It’s like nothing you’ve played before. The strong, elaborate story takes you from mission to mission and allows different approaches. It’s up to you which tactics you choose to bring each mission to a good end. A reward system enables you to repair, upgrade and enhance your ships depending on the approach you chose. Mission briefings let you roam through an unbelievably accurate 3D animated star map system.

Are you ready to take on the challenge…?

Features:

• Epic campaign with 6 Episodes and more than 26 thrilling missions
• Powered by Mithis’ unique Black Sun 3D engine
• Spectacular real-time battles with breathtaking motion picture quality
• Control up to 10 extremely detailed, customizable spaceships from basic to simulation level
• Diverse mission types: espionage, fight, stealth, sabotage, rescue, science, etc.
• NPCs and crew with improving skills
• 6 different alien species with race-specific tactics and 30 alien spaceships
• More than 50 unique characters and 90 different weapons and devices
• More than 50 capital ship types and 10 small ship types
• More than 350 planets, moons etc. in 10 solar systems
• Flexible starmap system: animated map objects, light flares, etc.
• Zoom in on every planet, moon, comet, asteroid field, etc. in a fully 3D environment
• Planet movement based on real physics

MULTIPLAYER:
• Internet and LAN
• Playable alien races with unique abilities
• Diverse missions
• Built-in voice-com support
• In-game browser through HD Interactive’s authentication server

Requirements:

Celeron 1 GHz processor 128 MB RAM
GeForce2 MX or comparable graphics adapter
32x CD-ROM drive
MS DirectX compatible soundcard
MS Windows compatible mouse and keyboard
MS Windows 98SE/2000/XP
500 MB free HD space
MS DirectX 8.1+

Screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.nexusthegame.com/imgupload/img_large171.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nexusthegame.com/imgupload/img_large157.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nexusthegame.com/imgupload/img_large153.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nexusthegame.com/imgupload/img_large147.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nexusthegame.com/imgupload/img_large146.jpg

Officiele site:

http://www.nexusthegame.com/index.html

[ Voor 8% gewijzigd door Ikkuh84 op 07-11-2004 16:38 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:04

Mach

[END]Avengers

Nice start-post!

Ik heb toevallig vanacht een uurtje of wat met deze game gespeeld. En hoewel het er prachtig uitziet, ben ik nog niet geheel overtuigd.....ik kreeg niet echt een band met m'n ruimteschip en ik vond de schepen niet echt overtuigend door space bewegen.....

maar een definitief oordeel geef ik pas wanneer ik het wat langer heb gespeeld

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-10 12:56
Resize je pics even zodat ze de lay-out niet oprekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Crash schreef op 07 november 2004 @ 16:22:
Resize je pics even zodat ze de lay-out niet oprekken ;)
Hmm met welke code doe ik dat ?? :)
Mach schreef op 07 november 2004 @ 16:22:
Nice start-post!

Ik heb toevallig vanacht een uurtje of wat met deze game gespeeld. En hoewel het er prachtig uitziet, ben ik nog niet geheel overtuigd.....ik kreeg niet echt een band met m'n ruimteschip en ik vond de schepen niet echt overtuigend door space bewegen.....

maar een definitief oordeel geef ik pas wanneer ik het wat langer heb gespeeld
Idd ... de schepen lijken niet te bewegen :/ Pas als je andere schepen voorbij ziet gaan denk je van ''ow hij beweegt toch'' best vaag ... terwijl in Homeworld 2 de schepen echt snel gingen en je het echt zag.

Vind wel heftig als je dicht bij de motor zit met je beeldscherm dat je hele beeld schudt. Ook de graphics zijn super mooi en de schepen zien er echt heftig uit.
Devil N schreef op 07 november 2004 @ 16:36:
[...]

code:
1
[url=<url plaatje>][img=600]<url plaatje>[/img][/url]

Op die manier is 't plaatje ook nog klikbaar, zodat je een grotere versie kunt zien.
Thx :> Done :)

[ Voor 83% gewijzigd door Ikkuh84 op 07-11-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Timocos schreef op 07 november 2004 @ 16:34:
[...]

Hmm met welke code doe ik dat ?? :)
code:
1
[url=<url plaatje>][img=600]<url plaatje>[/img][/url]

Op die manier is 't plaatje ook nog klikbaar, zodat je een grotere versie kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:58

Steffy

Ayreonaut

Ik zie het toevallig staan, dit topic en ik heb de game al mogen checken en ik moet zeggen dat ik best wel onder de indruk ben, het speelt anders dan Homeworld 2, eigenlijk bevalt het me zeer goed dit, het ziet er gelikt uit, prachtig gewoon, speelt lekker, ik kon helaas niet langer dan de eerste 3 missie's maar goed, dat is niet anders maar deze is de moeite van het kopen meer dan waard, klasse spel, de hele geschiedenis achter het spel doet anders vermoeden, na 2 keer van naam te zijn verwisseld en alles maar het resultaat is zeker goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb hier ook een origineel liggen... erg mooie game... graphics zijn verbluffend, goed qua speelbaarheid en lekker vloeiend in alles. Wel al meteen erg pittig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
hmz oke ik mis iets of ik ben scheef en laat dat het nou net please zijn! :+
hoe kan ik aan deze game komen?? is er een demo van of zo?! iemand een download linkje?! please wil hem ook... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op 07 november 2004 @ 16:46:
hmz oke ik mis iets of ik ben scheef en laat dat het nou net please zijn! :+
hoe kan ik aan deze game komen?? is er een demo van of zo?! iemand een download linkje?! please wil hem ook... :9
Das ook vreemd, als je in google intypt Demo Nexus, dan krijg je zomaar een download link van de demo ;)
http://www.gamershell.com/news/17472.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Schepen mollen duurt lang :/ of ik doe iets verkeerd ...
Had net 3 grote schepen en moest 3 andere grote schepen mollen ... heb gewoon een half uur lang met mijn vriendin zitten bellen onder die battle en na een half uur was nog steeds 1 schip over ... en die was nog niet eens beschadigd tot de helft :| .... Hoe mol je die dingen snel want dit lijkt me niet te kloppen ... ik gebruik altjid F7 ( attacking hulse ) om aan te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
atack hull moet je alleen gebruiken als de vijand zijn schild down is, je moet eerst zijn shield device mollen of energy shield draining weapons gebruiken.

verder echt een top spel!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10 11:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

het is we erg wennen, je moet goed je wapen kiezen voordat je een missie begint.

na een paar missies moet je tegen raptors en dan heb je minstens 2 shield killers nodig!
ik gebruik ook geen neutron torps meer want daar heb je d;r maar 20 van ofoz dat schiet ook niet op.
3x shield killers en dan nog 2 of 3 keer gatling nogwats :P

net 4 uur aan ut spelen geweest, (jammer dat ik om 7 uur op moet staan :( )

het is wel even door bijten, in het begin is het wel even wennen, hoe alles werkt.
het is ook best raar dat je niet echt kan zeggen waar je schip heem moet gaan!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Je kan wel nav point aanmaken, maar dat is wel weer vervelend ze hadden beter het hw2 movement systeem kunnen rippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

wat ik wel weer slim van ze vind is dat ze het bewegen van de camer wel weer geript hebben van HW.
ik kon gelijk mijn scheepjes bekijken :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:12
Heb het vandaag een paar uurtjes gespeelt,best een vermakelijk spel. Ik wou steeds weer zien wat de volgende missie was omdat de gevechten per missie grotser worden. Je krijg steeds meer leuke lasertjes enzo te zien tijdens het vechten.
Enige jammere vind ik is dat het allemaal zo donker is,je ziet werkelijk geen f*ck,zelfs niet met gamma vol open.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Erg leuk spel moet ik zeggen. Schitterende graphics, vooral wanneer je shield bubble oplicht als deze onder vuur komt.

Maar wat ik enorm slecht uitgewerkt vind is het Resource systeem voor ship-fittings.
Je krijgt aan het begin van iedere missie een vast aantal resource punten, hiermee kun je wapens op je schip zetten; tot zo ver gaat het nog goed, MAAR je 'betaald' niet voor de wapens zelf, maar voor het erop zetten. Je betaald voor iedere verandering.
Ik wil gewoon wapens kunnen kopen met die resource punten en dan vrijuit voor de missie gratis uitwisselen van modules die ik al in mijn bezit heb. De ene missie moet ik full force iets opblazen, de andere missie een bepaald device opblazen. Dat betekent dus wisselen van Gattlingguns/Torpedos naar Precision Lasers en daar heb ik soms niet eens genoeg resources voor. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

jah dat wapen/resource vind ik ook aardig ruk, van te voren weet je ook niet echt goed wat je nodig hebt.

tegen de gorgs he je veel shield killers nodig.
hoe richten jullie ut in dan?
mijn avalanche heb ik aardig wat shield killersn en dan dat eigen ding, 2 / 3 shield killers.
en dan rescht hull killers

en die kleine dingen doe ik eigenlijk niks mee.

wat wel heel erg goed vind is het energy system dat je prioriteit kan geven aan shield/weapons/engines/support.
even een snelle enginge burst is soms best handig.

[ Voor 27% gewijzigd door Valkyre op 09-11-2004 01:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Hmmm ik moet nu een cargoship stoppen die een wormhole wil betreden ... hoe doe ik dat .. want mijn allien ship kan niet schieten ofzo en ik word aangevallen door vjiandeljike schepen ...

Btw mooi filmpje krijg je 1 missie daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:27

Bezulba

Formerly known as Eendje

je moet je ship wel eventjes guns geven anders kan je idd vrij weinig :) met het knopje naast start mission kan dat.

kzit nu flink vast in een missie waar je een station in je eentje moet aanvallen en z'n ip blocker moet uitschakelen... flink irritant :/

[ Voor 58% gewijzigd door Bezulba op 09-11-2004 16:49 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man, wat een chaotisch spel... heb de single player demo al een paar keer gespeeld, maar ik kan er niet echt aan uit (heb al gewonnen hoor, maar dat is volgens mij meer geluk dan iets anders)

De multiplayer demo is al helemaal lachen... vaak willen mijn ships nog niet bewegen, laat staan dat ze schieten!

Iemand hints, tips, ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

eendje schreef op 09 november 2004 @ 16:48:
je moet je ship wel eventjes guns geven anders kan je idd vrij weinig :) met het knopje naast start mission kan dat.

kzit nu flink vast in een missie waar je een station in je eentje moet aanvallen en z'n ip blocker moet uitschakelen... flink irritant :/
dies heel makkelijk, je begitn met je angelwing.
ik heb hem zelf met gorg engines en het layershield BIG.

je gaat gewoon volgas naar dat station, eventjes 200% engines.
dan gelijk die ip blockr targeten.

zodra die kaduuk is komen je maten er aan, en dan 200% shield!! er word flink op je geschoten.
en dan gelijk maken dat je weg komt!

daarna 1 voor scheepjes afslachten, en daarna de station adios zeggen :P

het cloak ding gebruiken had bij mij niet zoveel nut, ze hadden mij gelijk door.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
komt omdat je 200% engines aan hebt, hoe minder power naar je engines en andere subsystem hoe minder snel je gespot word, stil liggen werkt het meest effectief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ik heb nu 6x die precisie laser er op gezet (met bijna alle stats maximaal) en dat werkt goed tegen ieder schip, ze slaan dwars door schilden heen, dus eerst even de shield generator-device slopen en dan rustig alles 1 voor 1 pakken.
Snap alleen niet hoe ik die ene missie had moeten doen: Je komt terug bij aarde en je wordt door je eigen mannen aan gevallen, dan blijkt er een SOS van 1 van de aanvallers te komen en moet je de crew redden. je Tac officer roept nog iets van 'should we send the commando's?' welke niets doen, ik doe 'attack' met de commando's op het schip (heb alle flaks al uitgeschakeld, attack is de enige optie die werkt) maar de commando's landen en doen niets. Wanneer ik een subsystem aanklik gaan ze die gewoon saboteren en gaan ze 1 voor 1 dood gedurende dat ze dat proberen. Het was een sec. objective dus niet cruciaal, maar ik vrees dat ik door dit soort 'bugs' wel medailles misloop

edit: Hoe kan het trouwens dat standaard wanneer ik met F6 mijn schip een subsystem aan laat vallen er bij manual control maar 3 van de 6 wapens aan gaan? ik kan en moet de overige 3 altijd handmatig er bij aanzetten.

[ Voor 14% gewijzigd door CU2morO op 09-11-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Laatst online: 02:02
HEY! Dit lijkt ONWIJS veel op imperium galactica 3 die door de uitgever cdv-software is gecancelled! Dat spel zou 1 jaar geleden uitkomen, maar verder dan een demo is het niet gekomen:
http://www.megagames.com/...lactica3genesisdemo.shtml
hier zat ik zo lang op te wachten! zou het echt een doorstart zijn?

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Althalus schreef op 09 november 2004 @ 19:56:
HEY! Dit lijkt ONWIJS veel op imperium galactica 3 die door de uitgever cdv-software is gecancelled! Dat spel zou 1 jaar geleden uitkomen, maar verder dan een demo is het niet gekomen:
http://www.megagames.com/...lactica3genesisdemo.shtml
hier zat ik zo lang op te wachten! zou het echt een doorstart zijn?
Ja:
Game: Nexus - the Jupiter Incident (formerly: Galaxy Andromeda & Imperium Galactica III: Genesis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 02-10 11:09
[domme-blondjes-mode]haha.. ik lees dit zo en ik denk wat doet dit in de HK.. maar dit is dus niet de HK haha.. mjah.... verder dus niet echt grappig ofzo :/
[/domme-blondjes-mode]

:z

spel ziet er wel leuk uit.. demo strax maar eens proberen :) wie weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik vind het tot nu toe alleen wel erg makkelijk, de volgende missie word dat ik weer richitng earth ga em dat er een antimechanoid shield is uitgevonden, alle 3 de rassen werken nu weer samen :)

(ik speel op medium zegmaar experienced)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 15:58

Steffy

Ayreonaut

Ik ben bij die missie waar je dat schip moet verdedigen, wat een kut missie, zeker als je ook nog ff lekker de verkeerde guns op je schepen hebt zitten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:27

Bezulba

Formerly known as Eendje

makkelijk? damn... ik speel op medium moeilijkheid en ik vind het me toch af en toe flink verrot.... kom nu die andere aliens tegen die gewoon alleen met hun fighters ff al m'n schepen afknallen... en ik kan niet meer flakguns inbouwen :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 16:35
Ben net een uurtje aan het spelen: best interessant! De demo vond ik echter waardeloos, dus als je die hebt gezien en dacht 'wat kut', dat geld dus (totzover) nog niet voor het volledige spel.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Breepee schreef op 09 november 2004 @ 23:00:
Ben net een uurtje aan het spelen: best interessant! De demo vond ik echter waardeloos, dus als je die hebt gezien en dacht 'wat kut', dat geld dus (totzover) nog niet voor het volledige spel.
Hmm, misschien dat ik de game dan toch maar mee pak. Demo kon me echt niet boeien. Zonder uitleg wordt je gedumpt ergens in de ruimte. Doe dat, doe zus. Vind de gevechten grappig maar niet erg spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

eendje schreef op 09 november 2004 @ 22:58:
makkelijk? damn... ik speel op medium moeilijkheid en ik vind het me toch af en toe flink verrot.... kom nu die andere aliens tegen die gewoon alleen met hun fighters ff al m'n schepen afknallen... en ik kan niet meer flakguns inbouwen :/
ik hoef nauwelijks wat te doen, ze komen bijna niet eens door mijn shields heen!
had eerst layer shield en nu een hele 1337 antimatter shield ofzo d8 ik.

Hw2 die was pas pittig, dis echt zo makkelijk

[ Voor 7% gewijzigd door Valkyre op 10-11-2004 00:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een super spel! :)
vet mooi verhaal
net een film man, waar je helemaal in zit.

voor de mensen die alleen de demo hebben gespeeld, koop het origineel, de demo is echt poep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Ik kom verdomme "The Chase" niet eens door op "beginner". Die cargo carier stil leggen gaat perfect, maar daarna word ik steevast aan flarden geschoten door die raptors, terwijl ik hun geen spatje schade toebreng :/ ...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet de juiste wapens kopen, zo'n energie drain weapon...
en dan destroy hull weapons er over heen gooien en klaar is kees.

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik denk dat ik nu in ut laatste level ben, ik ben weer bij earth.
ziet er super vet uit hoor, maar ik blijf het super makkelijk vinden, ik hoef echt niet veel moeite tedoen ofzo.

en speel het toch echt in experineced mode!

maar nu eerst ff flatouten,is ook wel vet ;P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Was grote HW fan, en vindt dit zeker ook wel leuk om te spelen. Alleen bij sommige missies heb ik echt geen idee wat nou de bedoeling is of wat ik moet doen. Heb nu beetje door met shield en hull weapons. Zou ook wel wat missiles willen hebben maar tsja, vindt dat 2 shield weapons, 2 hull weapons en een device weapon toch wel minimaal is wat nodig is. Dan is er geen ruimte meer voor die dikke missiles en torpedo's en da's toch wel jammer. Krijg je verderop in het spel nog een ander schip of meer mogelijkheden om hardware te plaatsen?

Ik heb nu net die gorgs in hun eigen mijnveld laten lopen :), prachtig gezicht. De missie daarna moet je naar dat station vlakbij een wormhole. De hele briefing gaat erover dat je een hele vloot alleen support moet geven maar dan komt die stomme IP jammer weer in het plaatje en sta je aleen voor. Dan moet je dus die IP blocker vernietigen die op dat station zit neem ik aan, maar ik kom met geen mogelijkheid daarbij in de buurt. Ik wordt iedere keer detected lang voordat ik er ben en aangezien je met stealth mijn shield niet werkt is dat nogal pijnlijk. Iemand tips voor deze missie?

Heb trouwens ook bij andere missies wel gehad dat ik eerst goed moest nadenken voordat ik begreep wat je nou precies moest doen. Ze hadden het wel allemaal wat duidelijker kunnen maken vindt ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Cryonist op 12-11-2004 23:11 ]

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

GoUdViS schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:09:
Was grote HW fan, en vindt dit zeker ook wel leuk om te spelen. Alleen bij sommige missies heb ik echt geen idee wat nou de bedoeling is of wat ik moet doen. Heb nu beetje door met shield en hull weapons. Zou ook wel wat missiles willen hebben maar tsja, vindt dat 2 shield weapons, 2 hull weapons en een device weapon toch wel minimaal is wat nodig is. Dan is er geen ruimte meer voor die dikke missiles en torpedo's en da's toch wel jammer. Krijg je verderop in het spel nog een ander schip of meer mogelijkheden om hardware te plaatsen?

Ik heb nu net die gorgs in hun eigen mijnveld laten lopen :), prachtig gezicht. De missie daarna moet je naar dat station vlakbij een wormhole. De hele briefing gaat erover dat je een hele vloot alleen support moet geven maar dan komt die stomme IP jammer weer in het plaatje en sta je aleen voor. Dan moet je dus die IP blocker vernietigen die op dat station zit neem ik aan, maar ik kom met geen mogelijkheid daarbij in de buurt. Ik wordt iedere keer detected lang voordat ik er ben en aangezien je met stealth mijn shield niet werkt is dat nogal pijnlijk. Iemand tips voor deze missie?

Heb trouwens ook bij andere missies wel gehad dat ik eerst goed moest nadenken voordat ik begreep wat je nou precies moest doen. Ze hadden het wel allemaal wat duidelijker kunnen maken vindt ik.
klopt het is wel wat vaag echt pas halverwege snap je ut een beetje.

over die missie met de ip blocker, scroll ff naar boven daar heb ik al gezegd hoe die moet!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Ik ben er inmiddels uit :). Ik heb het anders gedaan dan jij gezegt hebt, een makkelijkere manier. Zodra je in begint een vloot fighters die devices aanvallen op het station sturen. De fighters overleven het niet maar ze doen net genoeg schaden om de ip blocker te disablen :). Ben nu een stukkie verder en moet zeggen dat het spel steeds leuker begint te worden. Zit een hele sterke verhaallijn in :). Wat verderop in de campagne is het ook allemaal een stuk duidelijker en leuker :).

Moeilijk is het idd niet echt maar leuk wel :P. Ik zit nu bij de missie waarbij ik moet gaan uitzoeken wat er mis is bij de alpha gate (die gate naar earth).

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Mooi spel :). Verhaal is ook prachtig en niet voorspelbaar imo :). ZO vraag ik me af waar die angel nog steeds vandaan komt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:10:
Mooi spel :). Verhaal is ook prachtig en niet voorspelbaar imo :). ZO vraag ik me af waar die angel nog steeds vandaan komt.
Die was toch een computer gestuurde programma wat bij het schip zat?

ik vind die Machanoids wreed, vet mysterious.. ;-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:20:
[...]

Die was toch een computer gestuurde programma wat bij het schip zat?

ik vind die Machanoids wreed, vet mysterious.. ;-P
No shit :).

Maar ik wil haar historie weten, want daar wordt tot nu toe weinig over losgelaten.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik vindt het tot nu toe wel een goed spel.

Voor GoUdViS

Ik heb het zo gedaan
spoiler:
N4 N6 N8 N10 N13 N16

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

woei uitgespeeld \o/. Mooi verhaal.

Kan hem echt aanraden. Ook de liefhebbers van homeworld.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik zit nu vast bij de missie "save the scout"

ik moet een IP-blocker vernietigen en een scout redden, heel even zie ik een schim die even later weer weg is, dan laat hij een waypoint achter en een paar minuten later is mijn missie failed.

weet iemand wat ik hier moet doen?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Magic schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:17:
Ik zit nu vast bij de missie "save the scout"

ik moet een IP-blocker vernietigen en een scout redden, heel even zie ik een schim die even later weer weg is, dan laat hij een waypoint achter en een paar minuten later is mijn missie failed.

weet iemand wat ik hier moet doen?
Die schim is de scout :). Is een ghost ship en die hebben hele goede camouflage. Als je 2 van de vijandige schepen vernietigd hebt dan hebben ze niet genoeg vuurkracht meer om de scout te vernietigen en heb je de missie gehaald geloof ik.

Ik zit nu bij de laatste missie geloof ik. Het laatste gevecht tegen de mechanoids bij earth. Maar die is bestwel moeilijk :). Heb het nu al een paar keer gedaan maar het wil maar niet lukken.

[ Voor 15% gewijzigd door Cryonist op 15-11-2004 09:29 ]

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

GoUdViS schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:25:
[...]

Die schim is de scout :). Is een ghost ship en die hebben hele goede camouflage. Als je 2 van de vijandige schepen vernietigd hebt dan hebben ze niet genoeg vuurkracht meer om de scout te vernietigen en heb je de missie gehaald geloof ik.

Ik zit nu bij de laatste missie geloof ik. Het laatste gevecht tegen de mechanoids bij earth. Maar die is bestwel moeilijk :). Heb het nu al een paar keer gedaan maar het wil maar niet lukken.
spoiler:
Neem geen energy skeeters (je heb toch dat support schip). Je moet bingbang missiles en van die energy bombs nemen. Voor de rest ook HT topedo's :P.
Als die grote fleets door die wormhole komen allemaal op artilery mode kapot beuken. Je verliest zelf ook heel wat maar daar ontkom je niet aan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Ben ook net dit spel gaan spelen. Leuk spel, alleen heb ik een vraagje:

spoiler:
Ben nu net met het alien-ruimte schip door het wormhole heen, ben nu bezig aan de tweede missie na de jump. Ik heb een planeet voor me en m'n allies gaan linksom en ik moet iets aanvallen. Rechts zie ik de Betty, moet ik daar heen? En hoe moet ik aanvallen? Ik heb geen wapens! Alleen 3 schipjes die ik op pad kan sturen om te schieten. Moet ik het daarmee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

zit nog ergens in het begin maar heb al probleempje met een missie, ik moet naar een station wat omringt is door bewapende astroiden, nu is er 1 blind spot waar je dan langs kan, maar zodra je te dicht bij komt beginnen ze toch te schieten, en m'n commandos kunnen nog niet gedropt worden want zodra ze naar buiten gaan zie je gelijk 87 van die groene lasers en is het doeidoei met je commando's..

Iemand een tipje hoe ik deze missie kan doen>???

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer nu al een paar keer de demo te spelen, maar ik snap er nog bar weinig van. De controls dan he... ik snap wel dat ik een missie uit moet voeren. :)

Hoe kan ik overzichtelijk strijd voeren tegen een overmacht aan vijanden? Er zit geen map of zo in de demo, en ik kan dus echt niet in 3D-space volgen wat er nu allemaal gaande is. Resultaat: Ik verlies.

Iemand misschien tips hoe te werk te gaan? Want dit spel ziet er ongelovelijk mooi uit, en wat ik van de volledige versie gehoord heb zit er nog een mega-goede verhaallijn in ook. Zou dus jammer zijn als ik door probs met de controls niet verder kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
spoiler:
Ben nu net met het alien-ruimte schip door het wormhole heen, ben nu bezig aan de tweede missie na de jump. Ik heb een planeet voor me en m'n allies gaan linksom en ik moet iets aanvallen. Rechts zie ik de Betty, moet ik daar heen?

Inmiddels heb ik dat al 8 keer gedaan, steeds lukt het me prima om die schepen te disablen, maar ik wordt steeds het wormhole ingezogen. Ik weet echt niet hoe ik nu verder moet. Iemand met raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Breepee schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:29:
spoiler:
Ben nu net met het alien-ruimte schip door het wormhole heen, ben nu bezig aan de tweede missie na de jump. Ik heb een planeet voor me en m'n allies gaan linksom en ik moet iets aanvallen. Rechts zie ik de Betty, moet ik daar heen?

Inmiddels heb ik dat al 8 keer gedaan, steeds lukt het me prima om die schepen te disablen, maar ik wordt steeds het wormhole ingezogen. Ik weet echt niet hoe ik nu verder moet. Iemand met raad?
je moet de engines van de betty aanvallen, en helemaal destroyen.
dan kan ze niet meer ontsnappen.
JOU eigen shields zijn sterk genoeg om de aanval van die attackers af te slaan.

eerst de engines van de bettys
en daarna 1 voor 1 jou attackers.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Gohan-san schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:49:
[...]

je moet de engines van de betty aanvallen, en helemaal destroyen.
dan kan ze niet meer ontsnappen.
JOU eigen shields zijn sterk genoeg om de aanval van die attackers af te slaan.

eerst de engines van de bettys
en daarna 1 voor 1 jou attackers.
Allemaal al geprobeerd, maar iedere keer wordt ik het wormhole ingezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:51
ehm help... die missie Sneaking, waar je zonder gedetecteerd te worden bij een spacestation moet komen... hoe moet je dat in vredesnaam voor elkaar krijgen :?
Ik had het idee dat je naar de nav points toe kan en dat je daar niet gedetecteerd wordt, zodat je rustig kan wachten tot je cloak weer werkt, maar dat gaat niet op dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Ik zie het niet in de in de startpost staan.

Heeft dit spel ook een skirmish mode waarbij je tegen de computer AI kunt spelen? Waarbij je tevens je eigen vloot en die van de pc kunt samenstellen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Laatst online: 17-10 15:26
Heb beide demo's gespeeld maar zoals al eerder word aangegeven zijn die nogal slecht. Heb na wat twijvelen het spel toch aangeschaft.

Na het opstarten van de eerste keer kon ik maar moeilijk stoppen, het verhaal en de manier waarop de missies en cutscenes in elkaar overlopen is prachtig en sfeervol

Vond het alleen erg makelijk gaan allemaal (experienced level) ben nu bij de (eerste) missie dat je bij de aarde bent. Word het nog moeilijker of kan maar beter gelijk op de hoogste moeilijkheids graad gaan spelen?

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 09-10 18:09

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik vind het een erg leuk spel. Alleen dat sub onderdelen van schepen targeten wil nog niet helemaal lukken, maar voor de rest speel ik het met plezier :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Het beste is tegen beweegzame schepen om eerst de engines te mollen en als die deflector engines hebt moet je deze zeker eerst mollen anders is het ship te wendbaar om goed ze sub systems te mollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over subsystems targeten:
Als ik een sub-attack doe, dan kan ik verschillende subsystems targeten. Nu beginnen deze systems dus te knipperen, zodat je kunt zien wat je aan aan aan het vallen bent. Maar zit hier verder nog een volgorde in? Of is het zo dat als ik bijvoorbeeld ALLE wapens target, het schip zelf beslist welke hij het eerst aan gaat pakken?

Heerschend spel trouwens... Zit nu bij missie 8 (achter de gehijackede freighter aan). Morgen maar weer verder spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 23:10

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

kickje :)

heb dit spel ook net binnen, vind het er onwijs mooi uitzien! echt super verzorgt!

hoe het speelt is ff wennen, lijkt mee op homeworld...
ik krijg alleen sommige missies niet goed gedaan...

die missie dat je net door het wormhole bent, vond ik erg taai (ging 1 cargo ship kapot....) missie 8 geloof ik.
en die missie daarna lukt ook niet erg goed.
ik word verrot geschoten door de schepen die om die ene cargo boot heen hangen...

welke guns moet ik fitten??
zijn er nog tactieken die ik over het hoofd zie??

Vargen666:
volgens mij pakt hij idd gewoon 1 van de knipperende subsystems.
welke hij kan raken denk ik. (dus in range, en niet aan de achterkant vna het schip)

als je trouwns het shield subsystem sloopt, zijn dan gelijk ALLE shields down??
en is dit sneller dat met je guns een shield killen?

[ Voor 25% gewijzigd door TepelStreeltje op 14-12-2004 10:27 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:54
ZO heel even een schopje. Ik kwam op dit spel nadat er in het officiele Star trek Legacy forum werd gezegt dat Nexus met de Star trek mod er veel beter uitzag als lagacy :) Volgens mij ziet het er niet alleen beter uit maar speelt het ook nog eens veel leuker. Nog meer mensen op het idee gekomen om legacy eraf te gooien en aan deze game te beginnen?

Is dit spel nog een beetje makkelijk te spelen? of is het net zo ingewikkeld als X3: Reunion ?

[ Voor 17% gewijzigd door Bart1983 op 08-12-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Niet zo heel ingewikkeld. en ik heb me er prima mee vermaakt :). verhaal is oksh ook.

specs

Pagina: 1