Toon posts:

Peace

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Foto gemaakt op Amerikaanse begraafplaats te Margraten: http://www.abmc.gov
Tis een bronzen beeld dat een treurende gestalte moet voorstellen, uit het stuk boomstam komt een nieuwe twijg die "hoop" moet voorstellen, de duiven geven de vrede weer.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ochtend/Margraten5.jpg

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-02 13:48
't is een mooie foto, maar om hiervoor nou een topic te openen? Ik vind hem wat aan de donkere kant en de compositie is niet bijzonder sterk. Je foto's van de mist op de heide waren een stuk beter.

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

Topicstarter
Tis een foto uit een hele serie en wilde ff de reactie's peilen, op mijn monitor is de foto niet te donker trouwens.
Om dit soort dingen te fotograferen en de juiste compositie te vinden is heel moeilijk, tis nooit goed en het kan altijd wel beter, vandaar dat ik er maar één gepost heb.

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 16:49:
Tis een foto uit een hele serie en wilde ff de reactie's peilen, op mijn monitor is de foto niet te donker trouwens.
Om dit soort dingen te fotograferen en de juiste compositie te vinden is heel moeilijk, tis nooit goed en het kan altijd wel beter, vandaar dat ik er maar één gepost heb.
Waarom post je hem niet in een al bestaand topic dan :?. Denk niet dat deze het lang volhout zo ;). Behalve als je er een showcase van maakt emt wat meer foto's.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:56
Eerlijk gezegd is dit een foto die mij niet zoveel doet.
Er zit geen 'sfeer' in de foto, en hij brengt ook geen emotie los. Ik vind het gewoon een 'kiekje'.

https://fgheysels.github.io/

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02
Goh.. je ziet zelfs de aura van het beeld! :P (beetje veel shadow/highlight recovery??)

[ Voor 32% gewijzigd door Xtuv op 07-11-2004 17:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Xtuv schreef op 07 november 2004 @ 17:10:
Goh.. je ziet zelfs de aura van het beeld! :P (beetje veel shadow/highlight recovery??)
Nope, er is niks aan de foto geshopt op het kader na, misschien is het wel een echte aura.....................................

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 17:30:
[...]

Nope, er is niks aan de foto geshopt op het kader na, misschien is het wel een echte aura.....................................
Ga ergens anders spoken met je topic alsjeblieft ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

MicDis: een dergelijke post is natuurlijk vrij overbodig, post dan niet.

Bamboe: een topic met maar 1 foto is niet de moeite waard eigenlijk, niet voor een [showcase] of voor een 'normaal' foto-topic: anders zou Fotografie wel heel erg snel vol staan met losse foto-topics. Vandaar dat deze dicht gaat :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.