Toon posts:

[gez] IRC shell

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Stabiele IRC shell host (vooral voor bouncer) aangezien de mijne weer eens down is, en de admin is nergens te bekennen. Kent er iemand toevallig een niet al te dure hosting provider met goede uptime e.d? Als ik op google zoek kom ik vooral uit bij de grotere providers maar op hun sites kun je weinig objectieve informatie over uptime/services etc.

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 15:34
www.servicez.org is een bekende, eigenaar zit heir ook op GoT

Verwijderd

Topicstarter
ik heb daar al eens een shell gehad maar ik merkte dat de server load erg hoog was en ze ook nog wel eens down zijn als gevolg van een DDOS attack. Overigens maakt het niet uit waar de shell provider zit. Maar wel het liefst in europa

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 16:01 ]

Verwijderd

http://www.egghelp.org/shell.htm

Staat wel lijstje van shell providers

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02 17:05

jep

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2004 @ 16:00:
ik heb daar al eens een shell gehad maar ik merkte dat de server load erg hoog was en ze ook nog wel eens down zijn als gevolg van een DDOS attack. Overigens maakt het niet uit waar de shell provider zit. Maar wel het liefst in europa
Dat is vast een tijd geleden. ;) Plat door DDoS attacks gaat iedere provider wel eens, maar Servicez het minst. De load is helemaal niet hoog, onder de 1.

Dat moest ik toch wel even rechtzetten. :P

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Er is geen overleg gepleegd voor het openen van dit topic, en dat is zeker wel nodig, zie:
Internet & Telefonie - hosting FAQ
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.