Probleem
Dames en heren.. Ik ben in het bezit van een Linksys BEFW11S4 wireless accesspoint + 4 port router.. Wat doet het gekke ding nu echter.. Om de minuut ofzo wordt de verbinding met internet verbroken. MSN meldt zichzelf af, als ik iets groots aan het downloaden ben stopt het halverwege en gaat niet meer verder.
Situatie
Aan deze router hangen 3 pc's, 1 normale en 2 laptops.
Alle pc's draaien Windows XP Pro, 1 laptop is verbonden dmv WLAN
Op alle pc's doen de problemen zich voor.
Wanneer zijn de problemen begonnen?
Ergens vorige week, naar aanleiding van wat is niet duidelijk en waarschijnlijk ook niet te achterhalen.
Wat heb ik zelf geprobeerd?
• Alle pc's statisch instellen
• Router resetten
• Terug naar fabrieksinstellingen
• Firmware upgrade
En nu?
Ben ik ten einde raad.. Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken. Hebben jullie nog ideeën?
Dames en heren.. Ik ben in het bezit van een Linksys BEFW11S4 wireless accesspoint + 4 port router.. Wat doet het gekke ding nu echter.. Om de minuut ofzo wordt de verbinding met internet verbroken. MSN meldt zichzelf af, als ik iets groots aan het downloaden ben stopt het halverwege en gaat niet meer verder.
Situatie
Aan deze router hangen 3 pc's, 1 normale en 2 laptops.
Alle pc's draaien Windows XP Pro, 1 laptop is verbonden dmv WLAN
Op alle pc's doen de problemen zich voor.
Wanneer zijn de problemen begonnen?
Ergens vorige week, naar aanleiding van wat is niet duidelijk en waarschijnlijk ook niet te achterhalen.
Wat heb ik zelf geprobeerd?
• Alle pc's statisch instellen
• Router resetten
• Terug naar fabrieksinstellingen
• Firmware upgrade
En nu?
Ben ik ten einde raad.. Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken. Hebben jullie nog ideeën?