Iiyama A902MT

Pagina: 1
Acties:

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Is dit nou volgens jullie eigen ervaringen een goed beeldscherm? Of zeggen jullie een ander 19'' mornitor MET trinitron beeldbuis te weten met betere prijs/kwaliteit verhouding?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb het kleinere broertje (en ietsje ouder model ;)) de pro 410 (17"). En die is geweldig ;)... En voor zover ik heb gehoord is het ook gewoon een lekkere monitor.

Moet de eerste nog tegenkomen die Iiyama een klote merk vindt ;)

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 06:32
Uhm ... nou jah ik heb uhm nuu twee weken en ik moet zeggen hij bevalt me meerdan uitstekkent ... 92Hz op 1600x1200 het werkt meer dan heerlijk ...

I think therefor I am ... I think

Verwijderd

Ik vind iiyama maar niks
Eerst dacht ik dat het wel wat was, maar toen ik hem in gebruik had gezien vond ik het maar niks.
Ik heb zelf een Sony 19" A420, vind die prima.

Verwijderd

Er zijn inderdaad betere monitoren dan die van Iiyama, bv. Sony of Eizo, maar qua prijs/kwaliteit zijn Iiyama monitoren de allerbeste

Verwijderd

Ik heb deze monitor en beeldkwaliteit is echt uitzonderlijk goed..Als je waar voor je geld wil, koop dan de iiyama..!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Iiyama, is de AMD onder de beeldschermen :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Toch vind ik dat raar dat sommige mensen zeggen dat Sony beter is dan Iiyama, ze gebruiken toch dezelfde beeldbuizen ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ja, maar Iiyama gebruikt goedkope rommel als afregel electronica...

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 17:39
ik zou voor de vision master pro 450 (901HT)
gaan.

P@trick

p.s.
deze monitor bevalt me prima net als de 795FT+

Verwijderd

De beeldbuis van een monitor is heel belangrijk, maar de lektronika die erachter zit is wellicht nog belangrijker. Voor niets gaat de zon op dus alle waar naar zijn geld. Dit gaat in de meeste gevallen op. Ik heb zelf een IIyama vmp451 (flatscreen en HUb). Een prima monitor voor het geld. Sony en eizo zijn ook uitstekend, maar wel wat duurder.

In testen worden soms goedkopere merken aangeraden, maar men test nooit duurzaamheid. Kortom koop altijd een merk dat zich al bewezen heeft.Over het algemeen gaat de onderstaande vergelijking wel op, als je de totale range van een merk bekijkt!
Top klasse: Eizo
Hoge klasse:o.a IIyama, sony, Philips
top middenklasse: o.a Samsung,CTX, ADI, LG (is aan een opmars bezig nu ze samengaan werken met Philips)
lage klasse: Trust

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:15
Ik heb mijn Iiyama A902MT nu een paar weken en ik kan je zeggen dat ik er elke dag weer van geniet.
Het is ECHT een perfecte monitor,heb hem momenteel op 1024 bij 768 staan met 120mhz.

Zoooo strak en scherp beeld :):P

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groet Le_Freak

Specs

Verwijderd

Ik heb ook de a902mt, het is echt een geweldige monitor om te hebben. prachtig mooi beeld, zit een usb hub in, en je krijgt een gratis webcam erbij :p. altijd mooi meegenomen. Hij is kwa formaat kleiner dan andere 19" (ik bedoel niet beeldbuis, maar achterkant) je kan hem beter kwijt, en hij is gewoon mooi!! sony is verder precies hetzelfde, alleen duurder. De service van iiyama is echt goed, ik miste mijn webcam in de doos(als je hem koopt, kijk in de doos als hij erin zit(dit echt doen)) belde iiyama op, en werd braaf binnen een week thuisgestuurd. Ik heb naar veel 19" monitoren gekeken, maar deze is gewoon echt de beste kwa prijs/kwaliteit.

Verwijderd

Helemaal mee eens!
Pagina: 1