Software om batchgewijs SMS berichten te versturen? *

Pagina: 1
Acties:

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:11
Hoi,

Ik moet een 90tal smsjes versturen met dezelfde inhoud naar dus 90 telefoon nrs. Dit wou ik graag via een analoge modem doen. Met diafoon oproep lite kan dit bijvoorbeeld. Maar dan moet ik ieder nummer steeds omstebeurt intoetsen. Bestaat er hier geen (gratis) software voor om dit direct uit een database te doen?

Of weet iemand anders een site waar ik het kan laten doen? Maakt niet heel erg veel uit wat het per sms kost (rond de 10 ct ofzo) maar geen zin in meteen opstart kosten/maandelijkse kosten

heb al gegoogled/ got search/ sms.pagina afgezocht

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

waarom hang je niet gewoon een normale gsm aan een computer? kun je die nummers gewoon inlezen in outlook ofzo en een groeps-sms sturen :)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
of een GSM-modem kopen :) blaas je gewoon met een scriptje wat naar je comport.

Verwijderd

offtopic:
wat is een gsm-modem? het enige gsm modem dat ik ken zit in mijn gsm zelf

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
google eens op wavecom :)

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:11
heb gegoogled. maar heb geen tijd om aparte gsm modules oid ervoor te kopen. ze moeten morgen namelijk verzonden zijn.

En via gsm gaat niet lukken aangezien mn usb datakabel kapot is. nog iemand suggesties?

CISSP! Drop your encryption keys!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan :)

Sms software via modem > Software om batchgewijs SMS berichten te versturen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• ajhvdb
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 14:14
Opnemen verzenden SMS met een windows macro recorder. Script aanpassen ivm telnr. en 88x in script zetten

Een vraag op het forum - is vragen aan mensen die al gezocht hebben - dus sneller en beter dan google

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Nou je hoeft niet per-se software te gebruiken. Bij Siemens Series 55 en Series 65 kan je naar meerdere mensen tegelijkertijd hetzelfde bericht sturen. Typ je bericht in, selecteer Verzenden, en dan moet je Groep kiezen, en dan een vinkje voor de genen naar wie je het wil sturen. Ik zou zeggen leen zo een Siemens Series 55/65 telefoon van iemand.

[ Voor 10% gewijzigd door Cuno op 08-11-2004 01:48 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Voor welk besturings systeem?

anyway, zie hier misschien nuttige search results:
http://sourceforge.net/search/?words=sms
Pagina: 1