Het probleem doet zich voor op het volgende systeem (gekopieerd uit sisoft Sandra):
Ik krijg regelmatig lockups in windows XP. Ik krijg het in spelletjes en als ik aan 't browsen ben in Firefox. Het beeld bevriest. Numlock gaat niet meer aan of uit, kortom, de computer is volledig vastgelopen.
Voor mijn videokaart heb ik de nieuwste drivers geïnstalleerd. Ik heb het idee dat het daaraan ligt, want de lockups doen zich voor in een spel zoals Rome Total War als ik aan een 3d battle bezig ben. Daarnaast loopt het vast als ik bijvoorbeeld op GoT aan het surfen ben en er een bewegend icoon in beeld is.
De lockups gebeuren echter niet altijd, zeker niet bij het surfen. In een spel zoals GTA Vice City kan het na enkele seconden vastlopen of pas na vijf minuten. Dat het vast loopt is in ieder geval een zekerheid.
Help?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| Processor Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.40GHz Moederbord Award Software, Inc. ASUS P4S533-X ACPI BIOS Revision 1004 Chipset Model : ASUSTeK Computer Inc SiS645DX CPU to PCI Bridge 'Front Side Bus' Snelheid : 4x 133MHz (532MHz data rate) Totaal Geheugen : 512MB DDR-SDRAM Video Systeem Adapter : NVIDIA GeForce4 MX 440 Fysieke Opslag Apparaten Harde Schijf : Maxtor 6Y080P0 (76.3GB) Harde Schijf : Maxtor 6Y160P0 (152.7GB) CD-ROM/DVD : ASUS DVD-ROM E616 (CD 48X Rd) (DVD 6X Rd) CD-ROM/DVD : PIONEER DVD-RW DVR-106D (CD 32X Rd, 16X Wr) (DVD 4X Rd, 2X Wr) MultiMedia Apparaat Apparaat : Met MPU-401 compatibel MIDI-apparaat Apparaat : SoundMAX Integrated Digital Audio |
Ik krijg regelmatig lockups in windows XP. Ik krijg het in spelletjes en als ik aan 't browsen ben in Firefox. Het beeld bevriest. Numlock gaat niet meer aan of uit, kortom, de computer is volledig vastgelopen.
Voor mijn videokaart heb ik de nieuwste drivers geïnstalleerd. Ik heb het idee dat het daaraan ligt, want de lockups doen zich voor in een spel zoals Rome Total War als ik aan een 3d battle bezig ben. Daarnaast loopt het vast als ik bijvoorbeeld op GoT aan het surfen ben en er een bewegend icoon in beeld is.
De lockups gebeuren echter niet altijd, zeker niet bij het surfen. In een spel zoals GTA Vice City kan het na enkele seconden vastlopen of pas na vijf minuten. Dat het vast loopt is in ieder geval een zekerheid.
Help?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.