[98] Automatische login XP systeem RDC vanaf 98SE systeem*

Pagina: 1
Acties:

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-02 21:52
Ik probeer een computer die op windows 98SE draaid, automatisch te laten inloggen op een windows XP SP2 systeem, dmv. remote desktop. Op het windows XP systeem kan ik dan het vakje password opslaan aanvinken. Door dit bestand simpel aan te klikken, start de verbinding zich op, en hoeft er geen password meer ingetoetst te worden. Dit kan niet meer als ik het bestand naar de win 98 bak kopieer. Het hokje is dan grijs geworden, en ik moet steeds los het password weer intoetsen.

Ik wil graag dat de computer zonder intoetsen van een password inlogt. Is hier een manier voor? Of doormiddel van een opdrachtpromt ofzo??

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:33
Volgens mij moet je even de client voor MS networking installeren op de 98 bak, dan één keer inloggen zonder password (dan maakt ie een PWL file aan) en dan kan je het vinkje wel gebruiken.
Tenminste dat had ik wel met Dial Up networking in 98 die geen passwords onthield, lijkt mij hetzelfde.

• burlapp
Die client had ik dus al aangemaakt, maar ik heb nogsteeds het probleem....

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
nieuwste rdp client gedownload van de MS site :? http://www.microsoft.com/...e7e9b57e79&DisplayLang=en

[ Voor 43% gewijzigd door Zwelgje op 07-11-2004 16:49 ]

A wise man's life is based around fuck you

• burlapp
jep, ook

Maar geen verbetering

• burlapp
hmm had client voor MS networking nog niet opnieuw geinstalleerd.

Maar waar download ik die??? Kan hem nl. niet vinden. Of hoe (her)-installeer ik die??

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
burlapp schreef op 07 november 2004 @ 17:54:
hmm had client voor MS networking nog niet opnieuw geinstalleerd.

Maar waar download ik die??? Kan hem nl. niet vinden. Of hoe (her)-installeer ik die??
win98 cdrom heb je nodig, dan kan je bij netwerkomgeving de client weghalen, dan rebooten, en dan toevoegen

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1