Bij outlook express kon ik altijd de mail op de server laten staan als deze niet aan mijn gericht was. Nu wou ik dit weer doen, maar dan bij Outlook 2003. Dit lukt mij alleen niet. Weet iemand hoe dit kan, of is er misshien een andere oplossing van mijn probleem. Het is namelijk zo dat mijn mail en de mail van mijn ma met dezelde account worden opgehaald. Ik wil alleen niet haar mail ophalen. maar dit gebeurt autmatisch bij het verzenden en ontvangen van mail. dit heb ik dus voorkomen door e-mail regels te maken die zeiden dat ik deze mail op de server moest laten staan. zijn er misschien andere opties?
En als je nu 2 profielen gebruikt met Outlook? Is misschien nog wel makkelijker. Houd je ook alles gescheiden.
Verwijderd
bij de Eigenschappen van je Emailaccount moet je kopie bericht op server achterlaten aanvinken, in het tabblad [...] ( geen idee, ff rondbladeren zou ik zeggen )
Hmm ok, 2 profielen maken hoe doe ik dat. Misschien handig om erbij te zetten dat mijn pc in eindhoven staan en die van mijn ma in zutphen. oftwel zijn wel 2 verschillende pc's
Dan werkt het dus niet.guppie15 schreef op 07 november 2004 @ 14:44:
Hmm ok, 2 profielen maken hoe doe ik dat. Misschien handig om erbij te zetten dat mijn pc in eindhoven staan en die van mijn ma in zutphen. oftwel zijn wel 2 verschillende pc's
Ik dacht dat het 1 pc was.
hmm, ik wil die mail van mijn ma niet binnenhalen, ik wil het voor dat ik het binnenhaal al controleren en op de server laten staan, bij outlook express lukte dit wel nu niet. Maar hoe werkt dat met die profielenVerwijderd schreef op 07 november 2004 @ 14:43:
bij de Eigenschappen van je Emailaccount moet je kopie bericht op server achterlaten aanvinken, in het tabblad [...] ( geen idee, ff rondbladeren zou ik zeggen )
edit:
hmm ok
[ Voor 7% gewijzigd door BasvanS op 07-11-2004 14:46 ]
Hangt er denk ik ook een beetje vanaf welke provider je hebt ? Als je een exchange server hebt kan je deze optie in outlook zelf kiezen, maar ik heb een webmail-account waar ik het op de website zelf moet/kan aanvinken of er een kopie moet achterblijven.
Bij een hotmail account is het zo dat ze automatisch op de server blijven dacht ik...
Bij een hotmail account is het zo dat ze automatisch op de server blijven dacht ik...
Gaat om een e-mail account van chello, heb 1 username en password maar heb wel 2 e-mail adressen
Pagina: 1