Toon posts:

Firmware van Sveasoft voor de Linksys WRT54G

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezien dat er een alternatieve (was vroeger opensource, nu is het subscription-ware) firmware is voor de Linksys WRT54G. Aangezien deze veel sneller schijnt te zijn, wil ik hem wel uitproberen.

Maar als het fout gaat, tja, dan zit je met de problemen, nietwaar. Vandaar mijn vraag: heeft iemand hier het succesvol uitgeprobeerd, zo ja, met welke versie (dr schijnen er erg veel te zijn), en welke bugs heb je gevonden.

Ik ben zeer benieuwd.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zou zoiezo alleen de firmware van de fabrikant gebruiken :) Je weet maar nooit. Kan je hem niet terugflashen?

Welke heb je al geprobeerd, wat heb je op het oog? Zou je dat misschien ook even met ons willen delen? Je topic zou in mijn opinie beter in Network Troubleshooting passen, dan in Professional Networking & Servers, aangezien dit een huis-tuin-en-keukensituatie is.

Lees ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en sys:/tweakers/net/PNS/readme.txt nog even door. Een ware schat aan info. Ook zou je FAQ - Network Troubleshooting voor meer info kunnen lezen :) Zelf heb ik mijn Zyxeltje al meermalen geflasht, en ging altijd goed :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Dit is in geen geval Professional Networking & Servers.

Daarnaast is via de zoekfunctie heel erg veel te vinden over deze Linksys; probeer dat dus eens :)

Dit topic is gesloten.