Hyperion drivers uitvoeren in Win2000 Compatibiliteitsmodus?

Pagina: 1
Acties:

• Fox da Vis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08-2025
Ik heb ergens (sorry maar ben echt vergeten de url ergens op te schrijven/in bookmarks te steken) gelezen dat het beter is om de Hyperion drivers te installeren in Windows2000 compatibiliteitsmodus wanneer je ze in XP installeerd.
Het zou bepaalde onderdelen installeren die je anders via de normale weg niet krijgt.

Iemand enig idee of hier iets van klopt? Heb hier verder niets over gevonden in diverse forums, maar toch nog 's proberen

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:18

Thandor

SilverStreak

Dat is op zich wel interessant, maar kun je het zelf niet uitproberen :?. Ik iig niet want ik heb geen VIA chipset meer.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Dit is niet nodig. Ik heb de Hyperion (4 in 1) altijd gewoon vanuit Windows 2000 gedraaid. Ook onder Windows XP draai ik ze gewoon "normaal", en de computers waarop ik ze installeer hebben er nog nooit problemen door gehad.

• Fox da Vis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08-2025
Thandor schreef op 07 november 2004 @ 17:49:
Dat is op zich wel interessant, maar kun je het zelf niet uitproberen :?. Ik iig niet want ik heb geen VIA chipset meer.
Kan ik inderdaad doen, maar

*Heb m'n systeem eindelijk een *beetje* in orde gekregen, en zou het effe graag zou houden (effe andere dingen te doen dan problemen op te lossen)
*Vrees dat ik er ook niet echt genoeg van weet om er veel van te begrijpen, vandaar de vraag. Heb op andere forums niet echt iets van info gevonden, het kon altijd zijn dat hier iemand meer wist... Als ik niet vrij zeker weet dat het geen problemen gaat geven probeer ik het liever op een ander moment. Toch bedankt