Toon posts:

REQ: Ervaringen met verschillende Nexus/Zalman spullen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte iedereen die dit leest,

Ik ben opzoek naar mensen met ervaring op het gebied van cooling en noiseless zeg maar.
Ik heb namelijk een pc die redelijk wat geluid maakt en wil er wat aan gaan doen, maar weet niet precies wat dus wil eerst ervaringen horen van jullie...

Heeft iemand ervaring met de Nexus Damptek matten? of de Nexus Disktwin bijvoorbeeld?

Ikzelf heb al een Zalman 5100 Cu voor men processor en een Zalman 80D-HP voor mijn VGA kaart, maar dit is blijkbaar niet genoeg. Dus zit nu sterk te denken aan die matten van Nexus, maar heb gehoord dat dan je temperatuur weer flink omhoog gaat. de voeding is ook een ding waar ik aan zit te denken, zit nu een Antec in (is ook een Antec kast), en voor men Harddisken die Disktwins, maar weet niet goed wat ik me daarvan moet voorstellen, helpt het echt? bestaat er ook een oplossing dat ze niet in een 5,25 drive moeten?

Graag hoor ik reacties van jullie

Ciao,

Stephan

Verwijderd

Voor de stilte beslist geen Zalman voeding nemen,ik heb zelf een ..400B gehad en dat was gewoon een miskoop.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

SViS,

De vragen die je stelt zijn al redelijk vaak beantwoord hier op GoT en kan je dus ook makkelijk terug vinden via de search De vragen over ervaringen met Damptek matten enz. zijn ook redelijk makkelijk te vinden via b.v google

Ik zou je dus ook aan willen raden om het een en ander op te zoeken voordat je een topic opent. Ook zijn groeten onder je post niet nodig :) , wij tweakers groeten elkaar continu door gewoon een berichtje te plaatsen.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.