Om de discussie niet uit te lokken:
Ik wil graag de hele dag de nieuwste trailers van bullfrog downloaden en 3Dmark 2005 enzo. (
) Daarom heb ik Azareus draaien. Echter 2x per dag hangt die nieuwe thomson modem waar ik helaas sinds vorige week maandag mee zit opgescheept. 
De geweldige (blauwe) Terryon modem had dit probleem nooit.
Helpdesk gebeld, "Torrent, zegt u dat wat?" krijg je dan als vraag.
Daar ligt het aan volgens Chello/UPC.
Prachtig, maar die wil ik dus graag blijven downloaden.....
Nou weet ik dat alle modems van Thomson / Alcatel (Speedtouch) dit probleem hebben, omdat er teveel verbindingen tegelijk opgezet worden.
Nou heb ik via via de mogelijkheid om aan een motorola EuroDocsys modem te komen.
Heeft iemand ervaring met de Motorola eurodocsys modems met betrekking tot Torrents? Want op deze manier is het snel exit Chello. (En daar ben ik toch al jaren meer dan tevreden klant bij geweest)
Ik wil graag de hele dag de nieuwste trailers van bullfrog downloaden en 3Dmark 2005 enzo. (
De geweldige (blauwe) Terryon modem had dit probleem nooit.
Helpdesk gebeld, "Torrent, zegt u dat wat?" krijg je dan als vraag.
Daar ligt het aan volgens Chello/UPC.
Nou weet ik dat alle modems van Thomson / Alcatel (Speedtouch) dit probleem hebben, omdat er teveel verbindingen tegelijk opgezet worden.
Nou heb ik via via de mogelijkheid om aan een motorola EuroDocsys modem te komen.
Heeft iemand ervaring met de Motorola eurodocsys modems met betrekking tot Torrents? Want op deze manier is het snel exit Chello. (En daar ben ik toch al jaren meer dan tevreden klant bij geweest)