Toon posts:

Packardbell mobo!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweaks ff een vraagie!

Ik zit hier met een packardbell moederbord en wil graag een bios update doen!

Ik weet alleen niet welk moederbord ik heb en ook niet welke updates bij welke moederborden horen!

(beetje vage site van packardbell, en de handleidingen trouwens ook)

Er staat als ik de pc opstart iets met Phoenix release(en dan nogwat).

Het is in iedergeval een mediablaster moederbord! Maar kweet niet welke(versie 1 of 2)!

Thnx!

Verwijderd

welke proc zat er op
als er een 350mhz op zit dan weet ik haast zeker dat het versie 2 is
kijk naar je controllers die er op zitten want versie1 en versie 2 zijn verschillede borden van intel en volgens mij was versie 1
met enkelen aan sluiting voor een kabel aan te sluiten voor hardeschijfen op de kast staaat een nummer als je de help desk belt kunnen ze zien welke moederbord in deze kast is gezet en kan je een diske bestellen of kan je vrsgen waar je het van daan kan halen op internet
zelf heb ik hier een versie 2 liggen

Verwijderd

Waarom wil je een biosupdate doen!?

Verwijderd

Topicstarter
Omdat de pc dan misschien betere processoren ondersteunt!

Ik wil nl een celeron of een P3 er in zetten!
>:)!

Verwijderd

hmmz

Verwijderd

Hhe mauros blijkbaar heb jij geen verstand van de moederbord die de gozer vraag en ZEER ZEKER ZIJN ER BIOS UPDATE ERVOOR EN KAN JE ZE WEL UITBRIJDEN EN ZE HOUDEN AN DE SPECIFICATIE VAN INTEL EN ZIJN HET STABIELEN MOEDERBORDEN HEB ER ZELF GEEN LAST VAN GEHAD EN WAS ZELFS BETER DAN DE ASUS B2B OF AOPEN DIE IK HAD VOOR MIJN PEN3 450 ZOLANG ALS JE NIET WILT OVERCLOKKEN

ba ik heb een hekel aan persoon die staan de lullen

Verwijderd

Als je het fijne boekje van PB nog hebt is het tamelijk eenvoudig te zien aan de fijne PBfotootjes erin anders moet je gewoon ff bellen of een mailtje sturen naar PB, ze zijn namelijk zo rot nog niet bij PB

btw ik zal zelf nooit meer iets dergelijk kopen maar slecht is PB niet...

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 04:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
Hhe mauros blijkbaar heb jij geen verstand van de moederbord die de gozer vraag en ZEER ZEKER ZIJN ER BIOS UPDATE ERVOOR EN KAN JE ZE WEL UITBRIJDEN EN ZE HOUDEN AN DE SPECIFICATIE VAN INTEL EN ZIJN HET STABIELEN MOEDERBORDEN HEB ER ZELF GEEN LAST VAN GEHAD EN WAS ZELFS BETER DAN DE ASUS B2B OF AOPEN DIE IK HAD VOOR MIJN PEN3 450 ZOLANG ALS JE NIET WILT OVERCLOKKEN

Leuke preek, maar ik houd niet van mensen die hun caps-lock key aan hebben staan.

Verwijderd

Bij suijkerbuijk duidelijk geval van kapot toetsenbord...

De Caps-lock blijft hangen en leestekens als , . ! ? ; : " en ' doen het niet meer! ;)

Maar Pekkert Hell mobo's zijn volgens mij gewoon wel te flashen hoor, ik heb er pas een onder handen gehad en daar zat gewoon een AMI (flash-)bios op.
Gewoon ff achterhalen wat voor mobo het is.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 januari 2001 04:15 schreef _-mARC-_ het volgende:
Als je het fijne boekje van PB nog hebt is het tamelijk eenvoudig te zien aan de fijne PBfotootjes erin anders moet je gewoon ff bellen of een mailtje sturen naar PB, ze zijn namelijk zo rot nog niet bij PB

btw ik zal zelf nooit meer iets dergelijk kopen maar slecht is PB niet...
Ja is denk ik wel het beste!
Eneeh toen ik die pc kocht! Tja, het was mn eerste! En dan koop je packardbell of compaq, ik wist niet beter!

Hoe groot schatten jullie hier de kans dat ik met een bios update mijn P2 kan vervangen door een P3 of cely?:?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Ik ben demonstrateur van Packard Bell. Ik weet niet precies welk model je heb. Maar de nieuwe PB's zijn uitgerust met een Luna Via Apollo 133 micro ATX mobo.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 22:19
het lijkt me heel niet mogelijk er een P3 in te zetten (denk dat er een LX chipset opzit) een celly is wel mogelijk t/m 533 mhz. of hiervoor een bios update nodig is weet ik niet.

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
Op dinsdag 02 januari 2001 17:43 schreef mauros het volgende:Nah, ik ben Verkoper van die Packard Bell, tenminste ze staan bij ons in de winkel, maat het enige wat er mooi aan is is de buitenkant. Voor zo ver ik weet is alles wat erin zit puur van PB zelf. En geen andere merken, dus updates... niet aan PB besteed denk ik. ;(
Sorry voor je
Op woensdag 03 januari 2001 04:06 schreef suijkerbuijk het volgende:Hhe mauros blijkbaar heb jij geen verstand van de moederbord die de gozer vraag en ZEER ZEKER ZIJN ER BIOS UPDATE ERVOOR EN KAN JE ZE WEL UITBRIJDEN EN ZE HOUDEN AN DE SPECIFICATIE VAN INTEL EN ZIJN HET STABIELEN MOEDERBORDEN HEB ER ZELF GEEN LAST VAN GEHAD EN WAS ZELFS BETER DAN DE ASUS B2B OF AOPEN DIE IK HAD VOOR MIJN PEN3 450 ZOLANG ALS JE NIET WILT OVERCLOKKEN

verkopers van packerd bells (dixons) lullen altijd !!! vb: "euhh,...eeuuhh,...ik haal even een collega erbij!" collega weet het vervolgens ook niet ! >:)

Verwijderd

konan, LOL !

Klinkt me idd bekend in de oren *D

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
http://www.pbnec.nl/support/drv/cat114.html

hier vind je je bios flash. en het kan. en het is soms nodig.

discussie beeindigd, denk ik.

als je nog vragen hebt, moet je ff het helpdesk bellen en vragen welk mobo er precies inzit, als je je serienummer aageeft weet je het binnen twee minuten. Als een Phoenix/Saturn+ hebt moet je niet de Phoenix bios flashes gebruiken, maar dat moge duidelijk zijn.

* sebas werkt bij PB.

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 14:09

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

(jarig!)
Zoals altijd: op het eind komen de echte antwoorden.
Sebas heeft gelijk; PB bellen met je serie nummer bij de hand je je weet weer meer.

(BWT is ook bekend bij PB)

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Pagina: 1